Ohh die zijn het chillst haha.
Gister mijn voet verzwikt, ik dacht van het gaat wel weer maar heb een soort lichte kramp wat super vervelend is. Ook een bot die uit lijkt te steken (niet zo heftig als het klinkt hoor, je ziet een knoebel the) weet iemand of dit normaal is? Heb mijn tenen even van de foto afgeknipt haha.
Ja ik heb dit normaal altijd een beetje. Doet ook pijn na lang lopen, onlangs nog best lang op fysio-websites en handboeken proberen uit te zoeken wat het precies is (moeder en tante hebben het ook). Blijkt dat vrouwen - vaker dan mannen - nog weleens verdwaalde āteveelā botjes in hun voeten hebben, ga dit de vlg x aan mijn fysio navragen!
Hoe dan ook; doet het pijn? Wat ijs erop leggen?
Ik voelde dat de nagel van mān grote teen weer in ging groeien dus zodra ik thuiskwam heb ik meteen in de nagel gehakt nu dat nog kon omdat de huid nog niet ontstoken is. En yessss dit keer supersnel de boosdoener eruit geknipt, super scherp stukje weer, leek net een naald. De pijn is meteen bijna weg
Heb net een bevalling gehad op de wc niet normaaal. Ik kreeg mn drol er gewoon niet uit met persen. Dus ik heb maar een beetje lopen pulken haha pff.
Iemand een idee wat ik tegen nat exczeem kan doen op dw hoofdhuid? Heb allemaal rode natte jeukende plekken
En beetje vaseline als after-care
Hmm ik weet het qua nat niet zo goed, maar ik heb zo nu en dan ook eczeem op mān hoofdhuid en daarvoor krijg ik dan van de huisarts corticosteroĆÆden maar dan in een soort vloeistof (betnelan), zo vloeibaar als water ipv zalf.
Bedoel je dat het opengaat (soort van ah broeien is?). Ik zou zsm naar de huisarts of dermatoloog gaan. Droge plekken gebruik idd Betnelan of Emovate, en als huismiddeltje azijn of tea tree oil maar nat? Sorry, beterschap!
Bij nat eczeem helpt het heel erg als je er iets opsmeert waar zinkzalf inzit. De zink zorgt ervoor dat de wond uitdroogt en dichttrekt. Niet met vaseline achtige dingen gaan smeren dan blijft het nat. Heb ervaring door nat eczeem van dochtertje. Zoek maar eens op zink en nat eczeem. Wij gebruiken sudocrem icm hydrocortison als het erg nattend is.
De hormoonzalf 1/2x per dag, en sudocrem vaker tussendoor.
Succes, nat eczeen is echt een bitch
Ja het is lastig uit te leggen. Het zijn jeukende droge plekken en als ik dan krab komt er ineens een soort plakkerig vocht uit. Echt heel vies. Heb ook gezien dat het wellicht schimmel is dus ik ga straks jojoba olie in mān haar smeren. Wellicht dat dat wat helpt!
Zal anders de HA morgen even bellen (zo hinderlijk want moet ze steeds voor iets anders bellen )
Thanks voor de tip!
Ik had daar tot een paar jaar geleden met vlagen ook veel last van. Had van alles geprobeerd, maar niets hielp (lang). Toen kocht ik deze shampoo: https://www.thebodyshop.com/nl-nl/haar/shampoo/ginger-anti-dandruff-shampoo/p/p000120 en die is echt fantastisch. Af en toe nog weleens een eczeemplekje, maar echt veel minder in vergelijking met eerst. Misschien waard om te proberen (als je dat nog niet gedaan hebt)?
Ik ga zoān 30 ml flesje bestellen om te proberen! Dank voor de tip!
Nou 1 neusgat is vrij.Dit kwam eruit:
Ongeveer 1 bij 1 cm. Enigzins taai maar ook elastisch.
Edit: blurren lukt niet.
Wauw lijkt wel honing met slijm ofzo
Ik kreeg helaas geen hele duidelijke foto gemaakt, het was meer donkergeel/licht groen.
Ik had al 2 dagen last van mijn vagin dus ging even op onderzoek uit en er zit dus een mega grote harde bult tussen mijn lip en aars.
Doet echt ontzettend zeer en uitknijpen lukte niet, net onder de douche nog een poging en wooooooow je hoorde echt een krak en er kwam een keiharde witte grote korrel uit gevolgt met heelveel geel groenige drap mijn hele hand zat onder. De druk is er redelijk vanaf maar de bult is nog steeds hard dus morgen ronde 2š cant whait
Excuse you waar is de foto
Was het een harde korrel
Kon je die kapot knijpen
Stonk het
Korrel??? Receipts!!!
Ik stond onder de douche toen t gebeurde met mijn hand onder de smurry dus mijn telefoon erbij pakken ging niet echt
Helaasā¦
Heb er niet aan gerokenšŖ