Het TMI topic #2 (Deel 1)

Resultaat van 10 dagen likdoornpleister: hij is eruit!!

Samenvatting

Edit: excuus voor het haar in het putje, maar hey, dit is het TMI topic

32 likes

Wat doe jij voor vies werk dan?

Ik heb laatste dagen veel kurkuma op en mijn oksels stinken laatste dagen. Nu vraag ik me af of er een verband is :thinking:

Moet heel soms wel eens naar een lijkvinding toe. :confounded::weary:

2 likes

Had weer eens enorm last van puisten. Eentje vlak onder mn neusgat. Deed teringveel pijn. Heb m aangestipt met een naald om de druk eraf te halen. Toen kwam er een beetje pus uit. Een paar uur later drukte ik nog een keer en met een knappend geluid spoot alles tegen de spiegel. Echt een opluchting.
En nu zwaar ongesteld met diarree. Happy Monday for me -.-

11 likes

Nice!

Zou heel goed kunnen!
Ik merk ook na het eten van bepaalde kruiden dat mijn lichaamsgeuren (maar ook zelfs urine sorry tmi) anders ruikt

1 like

Vroeger vond ik bepaalde mensen ook altijd zo’n gekke lucht hebben maar dacht toen al dat het door bepaald eten kwam. Nu ondervind ik het dus zelf :’)

1 like

Net die dag dat ik een kantoor dag heb, heb ik diarree. Zo niet relaxt.

Ohhahahahah heeeeeeelijk. Ik voel je pijn en opluchting tegelijk!

1 like

Ik ben bijna jaloers

1 like

Ik heb zo’n puist dat je dat ding hele tijd in je ooghoeken ziet. In de dertig en joekels van puisten :+1:t4:

Ohh die zijn het chillst haha.

1 like

Gister mijn voet verzwikt, ik dacht van het gaat wel weer maar heb een soort lichte kramp wat super vervelend is. Ook een bot die uit lijkt te steken (niet zo heftig als het klinkt hoor, je ziet een knoebel the) weet iemand of dit normaal is? Heb mijn tenen even van de foto afgeknipt haha.

Samenvatting

Ja ik heb dit normaal altijd een beetje. Doet ook pijn na lang lopen, onlangs nog best lang op fysio-websites en handboeken proberen uit te zoeken wat het precies is (moeder en tante hebben het ook). Blijkt dat vrouwen - vaker dan mannen - nog weleens verdwaalde “teveel” botjes in hun voeten hebben, ga dit de vlg x aan mijn fysio navragen!

Hoe dan ook; doet het pijn? Wat ijs erop leggen?

Ik voelde dat de nagel van m’n grote teen weer in ging groeien dus zodra ik thuiskwam heb ik meteen in de nagel gehakt nu dat nog kon omdat de huid nog niet ontstoken is. En yessss dit keer supersnel de boosdoener eruit geknipt, super scherp stukje weer, leek net een naald. De pijn is meteen bijna weg :+1:

14 likes

Heb net een bevalling gehad op de wc niet normaaal. Ik kreeg mn drol er gewoon niet uit met persen. Dus ik heb maar een beetje lopen pulken haha pff.

9 likes

Iemand een idee wat ik tegen nat exczeem kan doen op dw hoofdhuid? Heb allemaal rode natte jeukende plekken :sob:

En beetje vaseline als after-care :pray:t3:

2 likes

Hmm ik weet het qua nat niet zo goed, maar ik heb zo nu en dan ook eczeem op m’n hoofdhuid en daarvoor krijg ik dan van de huisarts corticosteroïden maar dan in een soort vloeistof (betnelan), zo vloeibaar als water ipv zalf.

1 like