Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ai, ik heb zelf 2 kuren gehad,en herken dit zeker. Voor je lippen kan ik Purol aanraden. Labello was bij mij niet voldoende, en dat heb ik vaker gehoord/gelezen. Sterkte met je kuur, hopelijk is het resultaat alle bijwerkingen waard!

1 like

Welke heb je?

De V8 Absolute. Via dyson site krijg je nu een opbergtas en accessoireset gratis en via ING rentepunten krijg je nog €50 korting erbovenop (of €100 bij een stofzuiger vanaf €500)

1 like

Geloof me dat wil je echt niet, het is zo naar!

2 likes

Ik heb een paar maanden geleden m’n kleine teen keihard gestoten. :two_hearts:

4 likes

Ik heb een bult in mijn lies ter grootte van een erwt en mijn vriend gaat die zometeen uitknijpen :heart:

7 likes

gisteren gewandeld met de verkeerde schoenen aan. Dikke blaar op mijn kleine teen

34 likes

Hoooooooly shit!

Omg deze wil ik echt open prikken

1 like

Wat een knoeperd!

1 like

Ik ben geshockt door de blaar, maar ook een beetje door hoe je teennagels zijn gelakt :pensive:

5 likes

Sorry not sorry🤷‍♀️

8 likes

Ik ben jaloers op die nagels hoor. Ik heb een nageltje van 3x 3 mm op mijn kleine teentjes. Wil ook gewoon normale nagels/voeten :’)

7 likes

omg geweldig dit! bijna perfect rond en zo groot :star_struck: krijg echt zin om deze door te prikken aaaah

1 like

Oh, ik wil deze blaar zelf zodat ik 'm kan doorprikken hahaha :star_struck:

1 like

Ok, 2 dingen. Ik wist niet zeker of ik dit in het wjekw-foto-editietopic wilde posten of hier want het is maar lichaamshaar, maar ik denk dat hier meer liefhebbers zitten. Ik heb gisteren mijn benen voor het eerst in 6 weken geëpileerd!

Dit zijn mijn dijbenen voor:

Samenvatting

Dit is na:

Samenvatting

O en dit zijn mijn uitgegroeide teennagels met gelnagellak:

Samenvatting

Oké pfoeee, blij dat ik dit ergens kwijt kon!

26 likes

Wow die voor en na foto’s zijn ultiem satisfying.

1 like

Dank hiervoor, heldin! :pray:

1 like

Woooooowww wat een verschil!
Ik ben blond dus bij mij zie je het niet zo erg, jammerrrr dit is veel bevredigender :smile::smile:

1 like

Haha nouja het is niet alleen de haarkleur hoor, ik ben een stuk hariger dan de gemiddelde vrouw! Het is één van de grote frustratiebronnen uit mijn leven maar vooral wanneer ik het wax ben ik er wel even blij mee. :relieved:

1 like