Nou dat kan ik me wel voorstellen ja!
Ook veel haar op je armen en gezicht?
Haha ik ben sinds kerst mijn armhaar aan het laten uitgroeien na 15 jaar epileren, maar het lukt niet zo lekker! Dus nee, op mijn armen niet meer zo erg.
Op mijn gezicht wel, voornamelijk omdat ik PCOS heb, maar dat heb ik weg laten laseren dus is niet meer zo’n issue! Ik had/heb wel redelijk glorieuze bakkebaarden.
Off topic maar wat een prachtige handen en nagels heb jij!!
Haha lief, dankjewel! Voelt wel goed zo’n compliment na mijn harigheid te hebben gedeeld.
Ik vind je mooi op beide foto’s! Ik denk (en de rest ook) dat het verschil gewoon fascinerend is
off topic
toevallig kwam ik vandaag een tweet tegen die me leidde naar dit Instagram account die ook foto’s deelt van haar lichaamshaar. Ik vind ze echt mooi om te zien , misschien jij ook!
Voor iedereen die nog benieuwd was naar deze wond, zo ziet hij er nu (18 dagen later) uit, net na het douchen:
Er zat tot zo’n 4 dagen geleden een hele grote korst op, maar die is er afgegaan tijdens sexytime met mn vriend😂.
Wat enorm fijn dat je dit deelt! Hier ook enorm overbehaard en voel me daar altijd erg alleen in. Epileer je het met zo’n apparaat?
Ja, ik gebruik een epileerapparaat! Ik zou het graag willen laten laseren, maar omdat ik PCOS heb ben ik bang dat het een loze investering zou zijn. Je mag me altijd een berichtje sturen als je hierover wilt ranten, geloof me, je bent zeker niet alleen!
Ik ben ook flink behaard, jaren heb ik mij hier zó voor geschaamd echt niet normaal. Zou mijn bovenbenen en buik graag willen laten laseren.
Ze noemden mij op de basisschool weerwolf, echt heel goed voor je ego op die leeftijd
Wat kunnen kinderen toch hard zijn.
Hier nog een harige Harry, mijn gezicht is gelaserd ondertussen, stond 2 keer per dag mijn snor te scheren daarvoor. Heb nu 9 laser beurten gehad en ben zo blij nu. Moet nog wel 1 of 2 keer maar dat kan nu natuurlijk even niet. Oksels ben ik ook aan het Laseren, nu 5 keer gebeurt en hallelujah! Benen epileren ik al 15 jaar met een braun epillady en is nu echt heel goed te doen, haargroei is echt minder geworden.
Ik heb geen pcos maar wel een verstoorde hormoonhuishouding. En ik ben er zo blij mee dat ik het laat doen!
Sommige verzekeringen dekken dat laseren ook volgens mij. Een oud collega had ook vrij heftige haargroei, oa ook in haar gezicht, en zij heeft dat grotendeels vergoed gekregen
Ik heb een onderhuidse puist op mijn kin die echt een gift that keeps giving is. Eergister plakje ik er in de avond een stukje blaarpleister op, die ik voor het slapen gaan moest vervangen omdat hij vol zat (!!!) en gister nog een blaarpleister die vandaag vol zat. En nu heb ik er random tussendoor nog een stukje opgeplakt en ik zie het al opbollen van het vocht. Echt wow
Foto’s!!!
Vorige keer deden de eeltsokken bijna niks maar nu…
Ughh antibiotica gehad, voelde op dag 3 al intense jeuk down under. Dus na m’n kuur gelijk zo’n ei gekocht, maar nu nog steeds enorme rode schaamlippen, en af en toe zoveel jeuk. Arghh
Ik was even aan het dubben wat piepen is maar ik denk dat je poepen bedoelt? Zo ja; same… Lijkt wel of de hele boel down under verkrampt.
De haren die ik uit mijn kin trek verzamel ik op de rand van mijn spiegel;