Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb serieus spierpijn van het poepen gister hahaha ik wist niet dat dit kon

9 likes

Er is bijna niets zo’n nachtmerrie als in de supermarkt staan en plots een diarree-aanval voelen opkomen. Om dan nog 20 min met dichtgeknepen billen naar huis te moeten wandelen. Maar ik heb het veilig gehaald, praise the lord

28 likes

Ik voel dit.
Heb weleens moeten kiezen tussen ‘poep ik mijn autostoel vol’ en ‘ga ik geflitst worden’ op een traject waar flitsers staan. Wildpoepen wilde ik niet en tankstations waren er ook niet.
Ik koos voor harder rijden (op een zo veilig mogelijke manier), heb mijn auto eenmaal thuis scheef op de oprit gegooid en ben toen naar binnen gerend en heb het op het nippertje gehaald.

Geen post uit Leeuwarden gekregen naderhand dus dat was een fijne meevaller.

15 likes

Oh ja verschrikkelijk, heb ik ook gehad deze zomer. Naar huis lopen en je billen zo hard samen moeten knijpen, toch af en toe een sprintje proberen te trekken. Dacht echt dat ik de laatste 10 meter niet ging redden, verzoende me al bijna met het idee dat ik precies voor de deur leeg zou lopen maar dat ging gelukkig echt net goed. Had geen 10 meter langer moeten zijn :sob:

Ahhh en ook @FrauHelga beide vreselijk! Hier steeds stukjes van strompelen, zo snel mogelijk doorwandelen en soms even moeten stilstaan oh man. Uit ultieme wanhoop zou ik een afgelegen bosje opgezocht hebben maar uiteraard was mijn route recht door een woonwijk.

1 like

Een vriendin van me heeft afgelopen zomer wel in haar broek gepoept tijdens het wandelen
ze kwamen ook nog een kennis tegen die maar bleef praten :sweat_smile:

10 likes

:scream::scream: wat erg

1 like

oh my god dit is echt mijn nachtmerrie gewoon :joy: hoe ga je dat allemaal schoonmaken denk ik dan haha

2 likes

Nee wat vreselijk haha, poor thing!

1 like

Wow dit moet zoooo bevredigend zijn geweest

1 like

oooh love it.
Ga meteen even kijken of Dr Pimple Popper nog actief is op YT.

1 like

Sinds vrijdag aan de zware diarree geweest en vanochtend was mijn ontlasting weer goed, ik had even een klein feestje op de wc in mijn eentje.

4 likes

Door alle poepverhalen komt er bij mij weer iets naar boven borrelen(hehe).

Vorig jaar ging ik een eind wandelen in de duinen. In de trein merkte ik al dat het niet goed ging en dacht de wc op het station nog wel te halen. De trein stopte alleen een stuk verder. Ik waggelend naar de wc met mijn pinpas al in de hand. Eenmaal op de wc kreeg ik mijn broek alleen half uit en zat de wc, mijn broek en een deel van mijn lange jas onder de diarree. PANIEK. Het was gelukkig heel rustig en heb zo goed en kwaad als het ging zo veel mogelijk opgeruimd. Maar de stank die van mij afkwam was vreselijk. Verder in de trein/bus naar huis durfde ik niet. Gelukkig regende het dus de 35 minuten durende wandeling leek daardoor iets minder erg. Alleen had ik daarvoor al anderhalf uur gewandeld dus toen ik thuiskwam was ik zo moe. Al mijn kleding in het washok gesmeten, te lang staan douchen + daarna een tukje. En veel later pas naar de kleding omgekeken :nauseated_face: Ik voelde me zo ongelukkig.

24 likes

Oh god wat verschrikkelijk! Ik vind het gewoon zielig dat je dat hebt moeten meemaken haha. Damn!

4 likes

Ooooooh wat een nachtmerrie!

1 like

Twijfel niet! Gun ons dit. :wink:

2 likes

ik wacht met smart!

@Ovenschaal hoe gaat het met larry? gaat hij het redden tot de kerstdagen?

1 like

Proficiat! Heeft ie een naam? :heart_eyes:

9 likes

Zo nee dan wil ik Rudolph aandragen, omdat ie rood en shiney is.

36 likes

Is 'ie niet heel pijnlijk? Hij ziet er pijnlijk uit

3 likes