Het TMI topic #2 (Deel 1)

Oorontsteking update. Heb nog steeds op en af koorts en de vloeistof die er uit komt is veranderd van waterig en met wat bloed naar neon gele pus.

Love my life.

21 likes

Bij mij komen puisten ook elke keer terug als ze niet goed zijn uitgeknepen. Wil je niet naar de huisarts zodat die het helemaal leeg kan halen?
Wel naar zo bij je oog, hopelijk geneest het straks netjes. Zit er nog veel druk op je oog of valt dat wel mee?

Ik dacht gisteravond dat de :poop: eindelijk over was maar nee. Ik vind het best lang duren onderhandelingen :sob:

Uitkijken dat je niet uitdroogt!

1 like

Gisteravond kreeg ik weet trek dus ik dacht ik maak gebruik van dit moment en zorg voor meer vasthouden van vocht; dus heb wat chips gegeten :sweat_smile:. Voor mijn idee heb ik gisteren echt veel gedronken, maar ja onduidelijk hoeveel er dan in de pot eindigt. Heb wel meteen door je bericht een glas op :stuck_out_tongue:

1 like

Maar waar komt al dat vocht dan vandaan? Uit je gehoororgaan?? En hoe komt het vocht daarin? Is er nu een open verbinding ofzo? En hoe doe je het met douchen??

1 like

Ik denk dat er een scheurtje in het trommelvlies zit door de druk van de ontsteking in het middenoor en dat het pus er nu gewoon vrij uitloopt. Herstelt wel weer.

@Yzile haha ja dit dus! Het is een acute middenoorontsteking. Door de druk is m’n trommelvlies gescheurd dus loopt de troep er achter er nu uit. Kan wel een paar weken duren voordat dat gaatje / scheurtje dicht is zei de dokter. :sob: Dus ik kan wel douchen en m’n oor voorzichtig nat maken maar naar de sauna gaan of zwemmen zou nu echt niet handig zijn, dan kom er inderdaad weer water / troep in en kan het weer gaan ontsteken.

En wij regelmatig. Thanks for sharing! Hoop natuurlijk wel voor je dat Larry gauw vertrekt.

3 likes

Nou duimen dat ik morgenochtend zonder diarree wakker word en richting een coronatest kan gaan (50 minuten heen en weer met de fiets, met een flinke heuvel op de route (y)).
Anders toch maar de huisarts bellen denk ik. Die GGD mensen aan de telefoon leken niet open te staan voor een bezoek aan huis oid. Ik moet toch niet de enige zijn die aan de schijt is en getest moet worden? Shit ik bedenk me nu dat ik net buiten het postcodegebied van de HA woon :sob:

Jeetje heel veel succes!

1 like

Ah nee dat is echt geen optie natuurlijk. Is er helemaal geen andere testlocatie dichterbij? Zo bizar.

Sterkte en ik duim mee dat het snel over is!

Misschien toch fijn als de huisarts er even naar kan kijken voor het geval dat Larry weer vol gaat lopen?

3 likes

Ja dit, ik had een collega met ook zo’n unit, die moest ermee naar een plastisch chirurg om het netjes te laten verwijderen…

1 like

Ah, dan snap ik wel dat je het even afwacht! Hopelijk heeft Larry er genoeg van, en blijft hij weg.

1 like

Sorry, bedoelde het meer als waarschuwing…
Geef je nog borstvoeding? Dat zou je er ook nog op kunnen smeren!

Ohhh ik ben geobstipeerd en ging toch proberen te poepen: slecht idee

Toch gelukt!!!

38 likes

Ik heb zaterdag eeltsokken gebruikt en kan niet wachten tot mijn voeten vervellen

3 likes

Het lijkt me dus wel mooi als je dan toch naar de huisarts gaat, en die dan vraagt “nou vertel eens wanneer dit allemaal begon en hoe”

En dat jij dan met je hele fotoverslag en gifje de hele levensloop van Larry tot in detail uit de doeken kan doen hahah

23 likes