Op je binnenste schaamlip? Dat is toch soort slijmvlies, ik ben nieuwsgierig hoe een puist daarop er uit had gezien
Ugh zo herkenbaar. Al is het bij mij niet een grote, maar een tribe semigrote. Ze doen ook best zeer, wat het wel makkelijker maakt eraf te blijven.
Hoe lang ben jij van de pil af? Blijft dit altijd zo? Het gaat bij mij ook niet weg en word er best onzeker van
Enige voordeel aan de lockdown is dat ik nu mn mondkapje niet meer draag en ze minder kunnen broeien
Ik had vandaag voor het eerst een menstruatiecup in en ik wilde hem er net uit halen, maar dat ging zo moeilijk?? Moest echt graven en ik kreeg niet goed grip want met twee vingers erin deed best wel veel pijn op de een of andere manier.
En toen ik hem er eindelijk uit kreeg (door heel hard te trekken aan dat uiteinde) floepte ie er ook nog zo uit dat alles er uit viel. Gelukkig had ik er een handdoek onder maar omg wat een marteling.
Mijn kut voelt nu ook een beetje alsof ik seks heb gehad hahah.
Santé
Ik heb 2 menstruaties moeten oefenen voordat ik het trucje eindelijk doorhad om 'm zonder bloedbad eruit te halen. Ik denk dat het voor iedereen een beetje anders is maar ik ga met mân duim en middelvinger naar binnen en verbreek bovenaan de rand het vacuĂŒm door erin te knijpen en haal 'm in die houding ook in 1 x eruit, zonder dat uiteinde te gebruiken
Oh ik trek aan het uiteinde, dat tuutje zeg maar, en trek m dan iets naar benden zodat ik net boven dat tuutje in de cup kan knijpen zodat het vacuĂŒm verbreekt en dan kan ik m er gewoon uithalen. Heb best kleine handen, maar ik kom echt niet bij de bovenkant van de cup met mijn vinger. En ik kan het alleen als ik op de wc zit, staand in de douche of gehurkt ofzo is echt niet te doen! @Fiets
Ik heb uiteindelijk het vacuum (deels) verbroken door 1 vinger tegen de zijkant te duwen, en daarna kon ik hem er aan het uiteinde uittrekken. Maar daardoor had ik geen controle over hoe hij er uit kwam, want ik had het ââreservoirââ niet echt vast haha.
@Denver @Spaarlamp thanks voor de tips! Maar ik heb juist het gevoel dat mijn vingers te groot zijn/mijn vagina te klein? Waardoor ik niet genoeg ruimte heb om hem vast te pakken.
Vandaag doe ik het even met tampons, morgen doe ik weer een poging
Omg, naast Larry en Rudolph doet Constanza haar intrede hoor.
En op de meest vervelende plek ooit.
Mijn schaamlip is 3x zo dik
Op een of andere manier is mijn linkerlies de laatste tijd de lul met allemaal ontstekingen.
Ik heb gisteren weer eeltsokken aangehad en nu voelt de huid van mn voeten heel strak. Ben benieuwd wanneer de eerste vellen komen joehoeee, kom maar door
Bij mij na 2 dagen al
Ik weet niet waarom ik op de spoiler klikte en wat ik eigenlijk verwachtte, maar dit is toch wel een nice pussy
Vind ik ook. Kleine landingsbaan ook
Heee paddenlikker?
Ik werd vanacht wakker zonder mijn septum retainer. Het gebeurt wel vaker dat ik hem er in mijn slaap uit haal dus ik zoeken in en om mijn bed, maar niks gevonden. Hup, andere piercing in en weer terug naar bed waar ik me afvraag waarom ik toch zo moeilijk slikâŠ
Ik vermoed dus dat ik per ongeluk de piercing heb ingeslikt. Heb nog geprobeerd hem op te hoesten maar hij zat al te diep. Gelukkig heeft hij geen scherpe kanten dus ik ga er vanuit dat ik hem over een paar dagen weer uitpoep. En nu ben ik eigenlijk zo benieuwd wanneer dat gaat zijn To be continued dus
Ik heb echt zoo vaaak balletjes van mijn tongpiercing doorgeslikt.
Maar waarom draag je een retainer?
Jaa balletjes zijn me ook wel bekend maar deze retainer is een paar maatjes groter, had niet verwacht die zo makkelijk in te slikken.
Omdat ik aan het wachten ben tot mijn nieuwe sieraad binnen komt en dit was even de enige optie ivm werk.
Oooh ik snap het. Ik was laatst ook INEENS mijn septumclicker kwijt en ik heb geen idee hoe. Nouja niet ingeslikt. Maar ook wel bijzonder hoe dat bij jou is gelukt. Ik ben echt benieuwd hoe dat gegaan moet zijn in je neus haha
Haha ik ook! Ik kan zo gefascineerd raken door alle mogelijke scenarioâs Heb ik hem in mijn mond gestopt, of is hij door mijn neus gegaan? Hoe werkt dat dan in je lichaam?