Dat gevoel van als je net een piercing of balletje per ongeluk hebt ingeslikt vind ik ook zo goor altijd. Alsof er wat dwars zit in je keel. Nou, ik hoop dat je er niet al teveel last van zult hebben haha
Ja het doet me denken aan medicijnen die je niet helemaal soepel hebt doorgeslikt en dan blijven vastplakken in je keel. Dat was ook wanneer het kwartje viel want ik vroeg me opeens af of ik medicijnen had ingenomen
Dankje
Yes. Ouwe gek dat het er is
Onze tweede kerstdag is echt winnen. Mijn vriend heeft z’n vlees niet lang genoeg gebakken en bij mij is het vandaag de dag in mijn cyclus met obstipatie en anuskrampen. Hopelijk wonen we de volgende keer dat deze dingen weer op een dag vallen in een ander huis met twee wcs
Ohnee Hoe lossen jullie dit dan nu op?
Hopelijk voelen jullie je alweer een stuk beter! Je kan altijd nog op een emmer zitten
Haha ja een stuk beter! Bij hem duurde het gelukkig maar tot middernacht en bij mij duurt het gelukkig ook nooit langer dan een dag. Gelukkig konden we elkaar afwisselen
Mn vriend had met kerst uiensoep vooraf gemaakt. Er zaten zoooveel uien in, was bijna uiencompote maar ZO lekker. Maar savonds moesten we echt een raampje open zetten omdat we niet goed werden van onze eigen lucht. Als je de kamer uit ging en weer terug kwam, liep je echt tegen zo’n muur van walm aan. Heftig.
Ik heb 3 dagen kerst gevierd. Wat een feest is mits je niet al die dagen moet gourmetten! Kan geen gourmetstel meer zien. Vandaag gewoon 4x moeten poepen
Af en toe mag ik van mezelf ijs eten en vaak neem ik dan oppo of melt want dat is wat lager in koolhydraten als nog dan een ben en Jerry’s. Maar van oppo blaas ik altijd enorm op en ben ik echt keihard aan het knetteren. Gisteren ook weer en dat trekt dan meestal door tot de volgende dag. Mijn vriend dacht gisteren dat er rotjes werden afgestoken. Heb maar gezegd dat het rotjes waren…
Koop nooit van die bath bombs etc. omdat ik voor mijn gevoel echt vaker wel dan geen schimmelinfectie lijk te hebben down there en ik dus bang ben dat zo’n badding dat weer opwekt. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb de afgelopen dagen super slecht gegeten en veel alcohol gedronken, en nu heb ik de hele dag al zooo’n last van m’n buik. Constant het gevoel dat ik moet poepen maar vervolgens lukt het niet. Ik hoop echt dat het morgen weer oké is.
Edit: net naar de wc geweest en voel me als herboren
Heb ik nog nooit ervaren, heb meestal Lush. Zijn (als ik het goed heb) ook vrij natuurlijke producten.
Jaa hier heb ik altijd last van als ik in bad ga met een bruisbal.
Goed na spoelen met water (douchekop) helpt al heel veel!
Ik had daar vaak last van. Sinds ik alleen nog beuisballen bij H&B koop niet meer.
Heb hele tijd buikkrampen en lig nu in bed super vieze stinkscheetjes te laten, m’n vriend doet nu super boos tegen me, hahaha sorryyy. Even flink met het dekbed wapperen maar.
Ik heb goede ervaringen met Lush… Die van de action was het drama…
Hee maar zo is natoer, hoor!!
Ik heb nog maar zelden schimmelinfecties gehad maar as we speak wel een, en inderdaad eergisteravond met een bruisbal en badolie in bad geweest. Ik vermoedde ook al een link
Dit soort puisten heb ik vaker en het is zo irritant.
Zit precies op een plek waar je het constant voelt, dus je gaat vanzelf proberen uit te knijpen, en dan duurt het uitknijpen eindeloos, vaak ook omdat ik tussendoor even moet stoppen omdat het verdomd veel pijn doet.