Het TMI topic #2 (Deel 1)

En weer door met alle viezigheid!

1 like

Al een heel topic vol viezigheid. Nice.

3 likes

Ik las net nog in het vorige topic over die test met een lange wattenstaaf in je neus, ik zag het op tv langskomen. Brrrrr, ik voel het gewoon :scream:

1 like

Kijken jullie wel eens frisse kater op youtube. Dat vice artikel over zijn bedrijf is hier ook al eens besproken.

7 likes

Jaaaa zo fascinerend!

Omg ik keek net even met een spiegel en goed licht down under want ik denk dat ik een schimmelinfectie heb. Maar wat ik ook zag; IK HEB AAMBEIEN??? Hoe dan

1 like

Voel je dat niet als je dat hebt? Niet om te judgen, heb nog nooit aambeien gehad. Dus weet dit echt niet. Dacht echt (waarom?) dat je zoiets zou voelen als je het had? Misschien moet ik zelf even checken op aambeien.

Dat dacht ik dus ook. Ik voel echt niks!

Zijn het niet gewoon skin tags?

Heb even plaatjes opgezocht ( :tired_face:) en nee het lijken toch echt wel aambeien

1 like

Zo lang je er geen last van hebt voel je niet dat je ze hebt. Tot ze pijn gaan doen, dan weet je het zo dat het aambeien zijn… :weary:

Een vriend van mij heeft vaak aambeien en hij zegt altijd dat dat meeega pijn doet maar als je er niks van voelt kan het dan niet ook weer vanzelf wegtrekken? Of trekt dat überhaupt vaak vanzelf weg. Ik dacht een keer dat ik het had want het deed vet pijn en toen ik keek zat er maar een iniminiescheurtje.

Vind het trouwens echt opvallend dat ik echt altijd pas ongesteld word als ik plas. Als ik dus net niet had geplast maar over een paar uur zou het dus dan pas gaan lopen.

Werd wakker met een dikke puist. Heb er even 2 uurtjes een blarenpleister opgeplakt en er komt dan al heel veel uit.

3 likes

Ah ziet er pijnlijk uit, maar lijkt alsof hij nog verder moet rijpen. Soms kan dat echt lang duren😒

1 like

Mijn menstruatie is te laat. In plaats daar van heb ik een cupje, met wat lijkt, kwark. Ik denk een schimmelinfectie. Getver.

1 like

Ik heb dus echt een hele gore teennagel en ik vraag me af of het nut heeft om bij een pedicure langs te gaan? Als in, diegene kan echt iets weghalen/verbeteren. Ik heb eigenlijk altijd nagellak op deze teen gehad en het er net voor het eerst in een hele lange tijd afgehaald, vandaar die rode lijnen (is dus niet van m’n nagel zelf).

Ooit is deze nagel eraf geweest en nu zijn het allemaal een soort van laagjes? Nagel is aan de bovenkant vrij dik. Iemand tips wat ik hiermee kan?

WARNING: is echt goor, schaam me er ook kapot voor eigenlijk…

Samenvatting
2 likes

Ja, zeker aan te raden!
De pedicure kan dit egaliseren en herstellen. Zal wel even nodig hebben, dus je gaat echt een paar keer langs moeten gaan.

Heb iets soortgelijks gehad nadat mijn nagel er na een ongeluk vanaf is gevallen. Ben toen 6x langs een pedicure geweest (want de nieuwe nagel was ingegroeid) en nu zie je er echt helemaal niets meer van!

1 like
1 like

Ik zit al 4 dagen te wachten. Hoe was ie na de blarenpleister ??:smirk:

1 like

haha meid, de volgende dag haalde ik m eraf, was iets rijper met een klein wit kopje.
Hij zit helaas niet op mijn eigen lichaam. Zal hem zo gaan checken en evt opnieuw een pleister plakken!

1 like