Het TMI topic #3

De discussie wordt voortgezet vanaf Het TMI topic #2 (Deel 1) - #5320 door Misty.

Eerdere discussies:

5 likes

Poep

25 likes

Mijn blaren op mijn enkel waren dusdanig goed hersteld dat ik eergisteren loopgips heb gekregen. Zo blij mee. Kan ik net iets meer. Op geleide van pijn mijn voet belasten. Voelde het gisteren aardig na wat heen en weer gelopen te hebben in huis, maar moet elke dag beter gaan.
Heb een kniestep gehuurd dus hoop daar over een paar dagen mee naar buiten te gaan.
En ben al blij dat ik nu mijn terrasje achter kan bereiken, kon eerst niet vanwege een iets te hoog afstapje.

9 likes

Ik had kauwgum en toen kwam er een amandelsteentje in mijn mondā€¦ die beet ik kapot en werd gemengd met mijn kauwgom :nauseated_face: Gelukkig was ik onderweg naar huis en kon ik vrij snel daarna mijn tanden poetsen

4 likes

Echt rechtop zitten gaat niet, ik verplaats me vooral van zetel naar bed en kan wel beetje onderuit gezakt rechtop zitten. Zolang mijn punani (die nog steeds best gezwollen is) niet in contact komt met hetgene waar ik op zit is het te doen.

Elke dag gaat het wel wat beter! Zo blij dat ik niet meer elk uur van de dag pijn heb.

7 likes

Jeeetje, ik zit alles terug te lezen maar wat een pech?! Wie had dit in godsnaam verwacht na val van de fietsā€¦ beterschap!

1 like

Haha ja not me :smiling_face_with_tear: noch de huisdokter, gynaecoloog en alle verplegers die ik al heb gezien. Ik denk dus wel dat dit heel uitzonderlijk is en hopelijk niemand van jullie dit ooit hoeft mee te maken.

4 likes

Is een soort van zwemband wellicht nog een idee om te kunnen zitten? Weet van mensen die HS hebben (Hidradenitis) dat ze deze weleens gebruiken als ze abcessen van onderen hebben, dan wordt het deel waar je pijn hebt soort van ā€œin de lucht gehoudenā€ en heb je toch steun aan de randen bij het zitten.

3 likes

Ik heb net je hele verhaal gelezen. Wat een ellende en wat een pech. Heel veel beterschap nog!

1 like

Ohja, dat zou misschien wel kunnen. Dankje voor de tip! Ik heb al wel een opblaasbaar nekkussentje in huis dus kan daar al eens mee uittesten of dat wat is.

5 likes

Ja mijn moeder heeft een tijdje niet kunnen zitten, maar ging dan op een baby/kinder opblaasbandje zitten. Kostte amper iets en haar vagina/anus was vrij zodat ze wel kon zitten!

7 likes

Ik weet niet of het door de hitte komt, of door de pizza die ik gisteren heb gegeten maar ik ben al 2x Nr 2 geweest vandaag. Bij de eerste keer sliep mā€™n baby maar bij de 2e keer lag ze op haar kleed. Ik heb haar incl kleed vlug richtig plee gesleept zodat ik haar kan zien. Was net op tijdā€¦
Wel een goddelijk gevoel als ik bedenk dat ik 9 maanden verstopping hadšŸ˜„

6 likes

Tijdens de paardrijles van maandag botste ik met een mederuiter. Zij reed met beugels, ik zonder. Bij haar was de schade beperkt, maar mijn been ziet er leuk uit inmiddels :joy:

De pijn valt gelukkig heel erg mee. Het is alleen vervelend als ik er direct hard tegenaan kom. De blauwe plek was de afgelopen twee dagen wel gloeiend heet. Dat is nu weer wat minder.

22 likes

Oh nee nee nee! Ik word net wakker met een compleet opgezwollen onderlip. Praten is lastig en het ziet er niet uit, echt verschrikkelijk. Alsof mā€™n lipfillers verkeerd zijn gegaan (newsflash die heb ik niet). Net huisartsenpost gebeldā€¦ antihistamine tabletje genomen en nu koelen. Zou vandaag gaan zwemmen maar denk dat ik me maar binnen moet verbergen. Wat erg dit. Hoop echt dat het snel wegtrekt :sob::sob::sob: weet dus ook niet exact of het allergische reactie is en zo ja op wat of een insectensteek ofzo

šŸ˜­

afbeelding

21 likes

Ohhh dat ziet er naar uit zeg, is het ook pijnlijk?

4 likes

Nu gelukkig niet, maar had vannacht wel een soort brandend gevoel erin. Toen heel slaapdronken dus niet beseft wat zich aan het ontwikkelen was

1 like

Ik heb dit een keer gehad na een simpele muggenbeet. Blijkbaar wordt dat vaker snel dik op je lip. Weet niet of dat bij jou ook het geval kan zijn.

2 likes

Jeetje wat balen zeg! Een vriendin van mij had dit een keer toen we uit eten gingen. Zat blijkbaar iets in het eten waar ze allergisch voor wasā€¦ was uiteindelijk de volgende dag wel weg geloof ik. Hopelijk werkt de allergiepil snel en kun je toch nog gaan zwemmen.

2 likes

Ahh zo vervelend dit :disappointed_relieved:
Heb het zelf eens gehad van pijnboompitten, trok na een halve dag weer weg
Beterschap!!

3 likes

Aw hopelijk helpt de antihistamine!


Ik heb een dusdanig grote puist in mā€™n neus dat ik gewoon niet kan ademhalen door dat neusgat. Zo irritant, hij wordt ook alsmaar groter. Heb het al proberen uit te knijpen met een wattenstaafje maar dat werkt ook niet echt.

4 likes