Het TMI topic #3

Omg ik denk dat ik een blaasontsteking heb? Althans hopelijk dat en niks ernstigers waar ik zelf snel bang voor ben. Maar ja groetjes vanaf de wc :cry: Wat een kut gevoel is dit zeg. Lekkere timing ook nu precies, benieuwd hoe ik deze nacht vol ga houden

1 like

Toch ook een keer een poepluier hier laatst met de vraag of het normale poep was ofzo

2 likes

Meh ik had gisteren lekkere take-out gehaald maar heb er alleen maar ellende van. Eerst maagzuur en nu al de hele ochtend misselijk, nu een opgezette buik met echt van die vieze scheten die naar diarree stinken :face_with_spiral_eyes: zal straks wel aan alle kanten eruit gaan komen, gatverdamme

3 likes

Ik heb gisteravond ook iets vergeten denk ik. De hele nacht diarree en overgeven. Soms tegelijk. Wat een verschrikking, ik voel me zo slecht.

1 like

Ik vroeg me laatst nog af wat zij doet tegenwoordig, vraag me niet waarom.

Triggerwarning: lenzen / oog

Ik ben een beetje misselijk :nauseated_face:

8 likes

Ik snap niet hoe ze dat niet voelt.

4 likes

dat filmpje was eindelijk net van m’n netvlies af :cry:

2 likes

@Spaarlamp volgens mij is de aftermath van de buldak begonnen :skull:

5 likes

Die hashtags zijn echt zeer misleidend

3 likes

Haha ja sorry zag ik later ook :grimacing:

1 like

Hahahah

2 likes

Oef ik heb weer eens sinds een tijdje mijn in-ear oordopjes en case schoongemaakt :face_vomiting: Zo bevredigend wel. Wist niet dat ik zoveel oorhaar had :sweat_smile:

(voor de echte viezerikken sorry nee heb geen foto haha)

2 likes

En toch is dit het ergste van je hele bericht! (Grapje, ben een beetje allergisch voor de term, maar de foto is wel echt een goede TMI-toevoeging!)

32 likes

Hebben jullie het er ook uit gehaald?

4 likes

Is het oorsmeer? Het lijkt wel een larfje 🫣

7 likes

Niet!! Ohhh m’n handen zouden echt jeuken om het met een pincet eruit te vissen haha

18 likes

Oh man, mijne ook!!

1 like

Ik ben trots op mezelf, ik ben de eerste dag van de vakantie naar de wc gegaan. Alleen ik had bij de warme maaltijd psylliumvezels genomen en hoopte toen gelijk naar de wc te gaan, maar toen gingen we eerst nog 1,5 uur wandelen :sob:

4 likes

Heb zoveel buikkrampen, ben nu wel ongesteld maar ook paar dagen te laat twijfel gewoon of dit niet een soort miskraam is. Het bloed stroomt er uit.

1 like