Ik had gisteren megaveel ovulatieslijm op m’n wc-papier toen ik ging afvegen, was echt indrukwekkend haha. Heb er zelfs een foto van gemaakt.
Nu ben ik benieuwd
Nee hehe dat had ik je ook kunnrn vertellen. Maar die lrp is ook goed dus ben mini beetje trots.
Shit ja, beetje een dode mus zo hè? Maar de foto daadwerkelijk delen voelt dan net weer iets té.
Het leek in ieder geval een beetje op een zakdoek vol snot wanneer je superverkouden bent en het snuiten een tijdje hebt uitgesteld. Gewoon zo’n overdaad aan slijm haha. Maar dan wat dikker en ik kon het ook helemaal uitrekken. Is elke maand wel intens maar nu was het extra heftig.
🫶
Vind de blauwe plekken wel meevallen maar die korsten aaaauw! Schaafwonden doen ook vaak zoveel pijn . Bevalt die creme (?) Van la roche posay?
Ja van die blauwe plekken idd weinig last gehad! Dat spul van LRP is top, het is meer een gel denk ik. Maar het geneest allemaal echt heel mooi mede doordat ik dat smeer denk ik.
Zit nog maar een stukje korst op en de huid daaromheen gaat gewoon echt best lekker
Heb je een merk/foto van deze specifieke wondzalf.
Wat knap dat je er zo goed van af kan blijven (of zo lijkt het).
Inderdaad, ik had het allang open gepeuterd.
Ik heb zon zin om als ik thuis ben even al die krokante velletjes van mn handen en voeten af te halen.
Ik heb echt mega buikkrampen en loop helemaal leeg echt geen idee hoe het komt?!
Gebeurt soms gewoon toch. Beterschap!
Thanks! Heb dat normaliter nooit . Ben ook niet met iemand in contact geweest met buikgriep en de kip die ik gisteren at was goed doorbakken en tot vandaag houdbaar
.
Ooh weet je wat ik ook mis. Poepen op een plateau dingetje wc. Beste uitvinding ooit zon wc. Even loeren naar wat je gelegd hebt.
Het is weer feest hoor, enorme buikkrampen door menstruatie. Het is elke maand weer een 'verrassing’wat het wordt: buikkrampen, diaree, migraine, rugpijn of alles tegelijk.
Nu: buikkrampen en rugpijn. Oh en ik ben duizelig, weer iets nieuws. Zolang het maar geen migraine is.
Wij hebben dit op het werk en hierdoor twijfel ik soms om gewoon daar te poepen zodat ik het kan bekijken. Toch wint m’n poepschaamte het altijd.
Mijn anus blokkeert op werk
Jazeker en dan werk ik ook standaard dubbele diensten van 08:00-22:30. Gelukkig ben ik een ochtendpoeper.
We hebben 1 wc op het werk voor iedereen. En het zit in de hal waar alle cliënten langs lopen/tegenover een zitje. Iedereen kan dus zien hoe lang je weg bent. Niet bepaald helpend voor m’n poepangst.
Oh, dat laatste is wel een drama. Op mijn werkplek zijn onlangs de half open hokjes vervangen door compleet dichte en bijna geluidsdichte hokken. Een genot om in te zitten. Ik ben niet van de tegeltjes met inspirerende teksten, maar deze spreekt mij aan:
‘My boss makes a dollar
While I make a dime
That’s why I poop
On company time’