EINDELIJK EEN SCHEET KUNNEN LATEN ZONDER IN MIJN BROEK TE SCHIJTEN!
Ik moet naar de wc. En ik houd het op tot dat het niet meer kan en ik moet rennen…
heb uiteindelijk 1 pil gehaald die zou moeten helpen. Zag wel wat nare bijwerkingen maar geen idee hoe groot de kans daarop is. Wel €13 lichter
Sinds ik plantaardig eet moet ik elke ochtend flink poepen terwijl voorheen ik dit echt maar 1x in de 3 dagen deed. Love it.
Kan het geen ingegroeide haar zijn? Als je er een (zwart) puntje in ziet zou ik het niet kunnen laten er met een naald oid in te gaan zitten porren. Er zal waarschijnlijk pus in zitten dan.
Misschien een ontstoken Bartholinse klier? Zelf even googelen, ik krijg de plaatjes niet gekopieerd op m’n mobiel.
Mijne zat toen op mijn buitenste schaamlip. Wat een klereding zeg. Sowieso even de huisarts bellen hiervoor
Niks. Hij ging vanzelf weg na een tijdje. Kwam weer terug, ging weer weg, kwam weer terug en toen was het voorgoed weg. En anders had de gynaecoloog ingegrepen als die nog eens terug was gekomen.
Geeft niks! Mijn huisarts zei dat ik het even moest aankijken omdat hij er vertrouwen in had dat deze wel zelf zou weggaan na een tijdje (week of 3 geloof ik dat hij aanhield) en als dat niet zou zijn, dan kreeg ik een verwijzing voor de gynaecoloog. Na 3 weken was er geen verandering waardoor ik werd ingestuurd. Toen was die gelukkig al op zijn terugweg. Afgesproken het nog even af te wachten en te bellen als dit terug zou komen. Uiteindelijk heeft het denk alles met elkaar 2.5 maand geduurd. Het kan zelf overgaan, maar als het te erg wordt, kan je eraan geholpen worden.
Gewoon even bellen voor de zekerheid. Wellicht is jouw huisarts anders van mening!
Ik had er niet superveel last van! Denk dat wij daarom de 3 weken aanhielden. Alleen plassen en te lang zitten was erg vervelend
Kan best zijn dat het een ingegroeid haartje is wat is gaan ontsteken. Beter safe than sorry!
Ik had een jumpsuit met zo een stoffen ceintuur om en ging plassen op een openbaar toilet. Er was niet doorgetrokken, want het water was geel met een papiertje. Ik wilde niet doortrekken, want was bang dat daarna mijn plasje niet netjes door zou spoelen. Ik lekker plassen en toen zag ik dat ceintuurtje in de pot hangen Na afloop petste het op de grond en liet een hele natte plek achter beh. Kon het ook niet weg doen want het zit vast aan de jumpsuit.
Ahh nee… Dat deed vast heel veel zeer!
Hè gat wat balen. En dan doen mensen laconiek over ongesteld zijn… de ongemakken die erbij komen kijken zijn gewoon echt kut.
ik heb een aantal zomers geleden ook een teennagel verloren, heb toen een pleister rond m’n teen gedaan zodat het minder zou opvallen
Ik heb ook ooit gewoon nagellak gesmeerd op de plek waar eigenlijk een nagel hoorde te zitten, viel ook niemand op. Was wel een van de kleinere tenen. Weet niet of dit trucje ook werkt bij je grote teen.
Wat chill dat die bij jou zelf is weggegaan! Voor mij was het echt een vreselijke hel… ze hebben hem uiteindelijk opengesneden en ik moest nog 2 weken met een kleine drain lopen die uit mn vagina stak voor het pus.
@ladygodiva ik hoop voor jou dat het dat niet is en ik wil je zeker niet bang maken! Van jou klinkt wel als iets anders, dus hopelijk gewoon een ontstoken haartje
Mijn eerste reactie is WHY zou je seks willen hebben terwijl er een drain met pus uit je vagina steekt?? Ik weet niet wat voor killer libido jij hebt maar mijne verdwijnt daar wel van haha
Haha ja, ik ook!! Is straks zoooooooo’n enorme opluchting als die pus eruit komt, hmm.
Dat is best wel groot… pff, sterkte!