Het TMI topic

Sorry voor de lelijke titel, maar dit topic hoort er natuurlijk bij

Edit: ik heb de titel kunnen aanpassen :tada:

3 likes

Laat ik dan beginnen met de kontpuist van mijn man. Heerlijk uitgeknepen, geen betere start van het weekend te bedenken :wink:

5 likes

Heb mijn verstandskiezen laten trekken laatst maar nu voelt het alsof er een stukje tandvlees een beetje los bij hangt. Zo’n flubbertje. Blehh

1 like

Ik zit voor de fucking zesde keer vandaag op de wc. En hoewel poep nooit lekker ruikt, ruikt het nu bijzonder kut. Ik heb al een paar dagen flinke buikpijn, maar vandaag is het toppunt bereikt.

Ben het zelf schuld, mijn ‘dieet’ van de laatste tijd is echt rampzalig. (Soms twee keer per dag instant noodles, amper groente of vezels)

Ik kneep net een grote pukkel uit, en hij petste op de spiegel. Geeft altijd zo een gelukzalig gevoel.

9 likes

Ik hoestte net echt n mega tonsilstone ter grote van een krent op :flushed: Zo ranzig.

Ik had gisteren zo’n rare puist op m’n tiet. Eerst had 'ie zo’n witte kop, toen wilde ik 'm uitknijpen en toen was hij ineens helemaal rood, zat er allemaal bloed onder. En het lukte niet om 'm uit te knijpen, het was echt een bloedbult geworden. Toen heb ik heel hard gekrabd en toen ging het bloeden. M’n vriend moest heel hard lachen :sweat_smile:

1 like

Zon verzadigd gevoel, heb een half uur met een pincet lopen porren op ene ingegroeide haar maar ik heb hem. Wel een vies wondje nu maar vooruit

5 likes

De combinatie van hitte, ongesteld zijn, en een darmstelsel dat beide niet aankan zorgt ervoor dat ik de wc nu heel goed ken.

Ik heb echt zo’n smerige poep aanval nu. Heb die echt al maanden niet meer gehad. Kut man. Heb t ook helemaal warm

Haha iedereen is aan de schijt joh

4 likes

Was het hier maar zo. Heb me volgevreten aan pruimen en zelfs een zakje macrogol genomen. :-1:
Denk wel dat ik 3kg lichter ben als ik eindelijk echt naar de wc ben kunnen gaan. :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Jouw omschrijving zou zo voor mij kunnen! Zelfs op macrogol is alles zo hard en doet het zo’n pijn om naar het toilet te gaan.

Ik heb twee pukkels op mn rug die net niet rijp genoeg zijn om uit te knijpen, maar wel erg irritant zijn.

Dat flapje was voor mij de reden om de kiezen eruit te halen omdat kans op ontsteking heel groot is. Kan bij kaakchirurg zonder tandartsverzekering!

1 like

ik hoor ook bij de verstandskies club, 31 mei gaan de 2 links eruit

Ik ben mijn dag weer begonnen aan de schijterij, maar gelukkig had mn vader zn donald duckjes neergelegd, dus ik had wel wat te lezen!

2 likes

Mijn onderste 2 verstandskiezen zaten ook allebei nog onder zo’n flapje tandvlees, maar de vraag was of ze daar ooit helemaal onderuit zouden komen oid, omdat ik weinig ruimte ervoor had. En dan was het ook een ontstekingsrisico dus zijn ze er bij mij uitgesneden/getrokken (klinkt erger dan het was hoor haha).

Eentje was volgens mij ook al een beetje aan het ontsteken en dat was echt geen pretje.

Mijn verstandskiezen moeten er ook uit waarschijnlijk, maar ik ga in september voor 5 maanden naar het buitenland en dan zal je net zien dat het precies in die periode pijn gaat doen

Maar kan je ze er dan niet beter nu al uit laten halen? Als je toch al weet dat ze er waarschijnlijk uit moeten?