Het Utrechttopic

Fort aan de klop? Weet niet wanneer dat nu open is, zou je even moeten checken.
Of Bistro Belle in Oud Zuilen?

1 like

The Colour kitchen is leuk! Is max 5 min rijden daar vandaan.

2 likes

Dacht ik ook nog aan, is idd leuk!

1 like

Hm, zie dat Bistro Belle en de Parel van Zuilen op maandag (nog) niet open zijn voor lunch, @Barbie

Hebben jullie tips waar je lekker (ook vega) eten kan bestellen? Ik wil iets lekkers bestellen vanavond maar ken de eetscene hier niet meer zo goed en op thuisbezorgd zie ik door de bomen het bos niet meer.

1 like

juul’s hummus!

2 likes

Ik had laatst afgehaald bij vegan bamboo bar, daar hebben ze heel lekkere bowls die je zelf kan vullen met groente, tofu, couscous, etc.

2 likes

Thanks allebei! @California en @crazyplantlady. Ziet er lekker uit, ik ga deze opties voorleggen aan mijn vriend

Heeft iemand tips voor leuke tweedehands kledingwinkels in Utecht waar ze (ook) mannenkleding verkopen? (liefst ook open op zondagen)

Op de oude Gracht zit Episode. En in de Voorstraat Giensch en nog een winkel waar ik de naam niet van weet. (En niet zeker nog ze bij die laatste ook mannenkleding verkopen.) Volgens mij zijn deze ook op zondag open.

Heeft er iemand tips over waar ik lekkere taarten in Utrecht kan kopen voor een verjaardag?

Heeft iemand toevallig een hulp in de huishouding die nog een extra schoonmaakadres zoekt in Utrecht?

Ik vind de taarten van Bond en Smolders heeel lekker. Zijn niet van die echt bday taarten, dus weet niet of het is wat je zoekt.

Thanks voor de tips! Hier kan ik wel wat mee :slight_smile:

1 like

Is Lombok een fijne plek om te wonen? De laatste tijd hoor je veel over drugscriminaliteit ed, waardoor ik een twijfel.

Ik weet niet of je nog iets zoekt, maar anders heeft lifes a peach hele lekkere vegan taarten! Sowieso is het gebak echt ontzettend lekker daar, maar je kan ook hele taarten bestellen!

1 like

Ik vind het een van de leukste wijken! Paar jaar zelf gewoond en van de criminaliteit krijg je eigenlijk weinig mee vond ik zelf.

1 like

Ik heb een paar jaar in de Kanaalstraat gewoond, daar had ik wel wat overlast. Vuilnis op straat van alle winkels in de zomer (rook je door de open ramen), veel lawaai (hekel aan het geluid van quads na dier jaren). Maar verder een heerlijke wijk! Geen last van criminaliteit oid. Denk dat de overlast die ik had al veel minder of niet aanwezig is als je niet in de Kanaalstraat zelf woont. Was echt leuk wonen!

@anon50301661, hm als jullie niet helemaal tevreden zijn, kijk ik eerst nog even verder!

1 like

Ik heb een tijdje in een zijstraat van de Kanaalstraat gewoond en vond het daar leuk wonen! Niets gemerkt van criminaliteit, hooguit wat lawaai af en toe vanuit de Kanaalstraat. Maar dat is inmiddels al weer zo’n 5 jaar geleden, dus weet niet of het nog hetzelfde wonen is daar!

1 like

Bedankt @loveydovey @Fredje @Rasmus. Dit vormt wel een goed beeld.