Het Utrechttopic

Voor al je vragen en initiatieven met betrekking tot de Domstad

2 likes

Ik trap hem direct af: mijn vriend en ik zoeken een huurwoning in omgeving Utrecht, maximaal 30 min er vanaf met het ov. Maximaal €1000 en minimaal 55m2. Iemand tips?

1 like

Heeft iemand een aanrader voor pilates?

Ik deed het eerst altijd bij mijn sportschool (fitness factory), maar om nou alleen voor 1 lesje per week een nieuw abonnement te nemen (vind fitnessen niet boeiend).

Het liefst zou ik een soort strippenkaart hebben, dat je bv meerdere keren per week kunt gaan, maar ook een keer niet. En het liefst niet te duur :grimacing:

1 like

Ja! Ik stuur je even een berichtje.

1 like

Hebben jullie een goed inkomen? Dan zou ik de vrije sector proberen via makelaarskantoren (brecheisen/de keizer etc) en funda. Anders zou ik om utrecht heen gaan kijken (zeist, nieuwegein etc, die steden hebben een prima verbinding) of je wensen qua grootte bijstellen. Wat ook nog wel eens werkt is kamernet of de huizenzoek facebookpagina’s maar daarop moet je wel erg snel zijn!

1 like

Hou marktplaats in de gaten! Zo hebben wij onze woning gevonden (die aan je eisen voldoet)

1 like

Ik heb een tijdje bij Herenstraat 33 gezeten met een strippenkaart! Zij hebben echt puur groepslessen en geen fitness, en heeft twee vestigingen.

Zit nu bij newstyle met een normaal abonnement, maar volgens mij hebben ze ook strippenkaarten. Deze sportschool is mega chill omdat ze iets van 8 vestigingen binnen Utrecht hebben, en er dus altijd wel een lesje ergens is op de tijd die je wilt.

Oh die klinken beide goed! Ook wel goed te doen qua kosten.

Heb je toevallig bij beide adressen ook pilates gedaan? Vond je dat wat?

Wisten jullie dat die bouwplaats op Neude een kunstproject is? Ik liep er laatst langs en ik dacht nog oh dat ziet er ook niet uit, het hele plein vol met verbouwing. Blijkbaar zijn er zelfs acteurs aanwezig die doen alsof ze aan het bouwen zijn?? :confused: echt heel apart

9 likes

haha huh wat

2 likes

Wat de fuck ik wist dat echt niet

1 like

Pilates heb ik alleen bij Newstyle gedaan, vond dat wel chill! Maar moet zeggen dat ik daar niet de beste recensent voor ben aangezien ik niet enorm erg van pilates hou. Vriendinnetje van me wel en die is wel echt blij er mee, en omdat het dus zo’n grote sportschool is met veel locaties en veel lessen zijn er ook meerdere docenten, dus kun je zelf een beetje kijken wie je chill vindt.

1 like

ik heb bij herenstraat 33 wel pilates gedaan, in totaal maar 2 lessen (was via onefit) en die waren totaal verschillend! werden ook door verschillende mensen gegeven. de 1e vond ik heel fijn want was heel intensief en had echt spierpijn daarna. de 2e vond ik wat minder, was veeeel rustiger en meer yoga-achtig…

1 like

Die houten schutting is kunst?
:expressionless:

1 like

serieus? ik dacht vandaag nog wtf doen ze daar nu weer dan

Bij de Workout kan je ook strippenkaarten nemen. Lang geleden dat ik daar pilates heb gedaan maar ben voor de rest al 5 jaar bij deze sportschool en ze hebben dat je een week alles mag proberen.
Sport je vaker en ook andere dingen? Dan kan je ook bij OneFit kijken

Ja! Heeft 2 ton gekost ook nog

1 like

Het debiele is ook dat je er alleen iets van ziet als je daadwerkelijk in dat hokje gaat kijken - had voor die 2 ton dan op z’n minst een paar plexiglazen plaatjes in die wand gezet… :roll_eyes:

7 likes

Zijn er nog leuke nieuwe plekken om drankjes te doen ontdekt?

1 like

Wss ken je het al, maar ben er vrij recent voor het eerst geweest; le clochard. Chille bruine kroeg, met openhaard en een duvel tafel waaraan duvel maar drie euro kost

1 like