Het Utrechttopic

@Beutyschooldropout Fort aan de Klop! En als het goed is komt Oproer in de buurt van Winkelcentrum Overvecht, maar dat duurt nog wel even: Oproer herrijst! | CrowdAboutNow. Verder weet ik eigenlijk niet zoveel in Overvecht maar dat komt door mijn witte blik denk ik :frowning:

Weet iemand een winkel in Utrecht waar je een laptopsleeve kan kopen en daarbij geholpen wordt? Soort sleeve maakt niet zoveel uit maar hij moet wel goed passen (asking for a husband).

Over welk formaat laptop gaat het? Ik vrees dat je veel meer mogelijkheden hebt online. Ben eerder voor zowel mijzelf als een vriend op pad geweest voor een fancy laptopsleeve en het aanbod was om van te janken. Tassenwinkels of de Bijenkorf hebben amper iets en anders kom je al gauw uit op het aanbod van AMac en de Mediamarkt.

15 inch volgens mij (hij moet m nog opmeten haha). Ik was hier idd al een beetje bang voor. Fancy is volgens mij niet per se de bedoeling, maar mag wel. Ik laat het hem in ieder geval weten, dankjewel :slight_smile:

Thanks, die was ik ff vergeten maar goede optie!

Ik heb een zeer belangrijke vraag, weet iemand misschien een chille snackbar die in het centrum bezorgd? Ik was fan van Oudwijk maar heb nu zo vaak geplet eten gehad dat ik er wel klaar mee ben

jolidé vind ik goed, bezorgt die in het centrum?

1 like

Ik ben altijd pro Lebowski en ook Gegeven paard. Bij gegeven paard hebben ze iig vegan bitterballen en nacho’s - Lebowski is redelijk hipster dus neem aan dat die ook vegan hebben :relaxed:

Non alcoholisch zou ik overal een Fentimans Rose Lemonade / Pinky rose lemonade bestellen. Bij Gegeven Paard ziet ie er iig uit als een Gin-Tonic. Menig collega mee aangestoken of jaloers gemaakt

3 likes

Ik ben nog nooit bij een kleermaker geweest, maar toevallig heb ik nu een broek die iets te lang (maar op alle andere fronten perfect) is en dit zit wel redelijk in de buurt. Hoe werkt het dan, kun je gewoon binnenlopen? En aan welke prijzen moet ik denken?

1 like

Pieper op de Biltstraat?

Ik loop gewoon binnen met mijn afgespelde kleding. Duurt meestal een paar dagen en 7,50 tot 10e.

1 like

En zij kunnen het ook voor je afspelden (mocht je dat zelf niet kunnen).

1 like

DB’s is misschien net te ver? Wel altijd een hele fijne relaxte sfeer en leuke buiten-setup in ieder geval! Ze hebben alcoholvrije biertjes, verder niet superspannend qua alcoholvrij volgens mij maar wel gewoon Fritz enzo. De keuken is geloof ik alleen do-zo open en tot 21:00 maar alles is vegan, ook de snacks, en altijd heel lekker!

1 like

Wat ziet Fort aan de Klop er leuk uit!!!

1 like

Jaa die staat sowieso hoog op de lijst! Jammer dat ze maar tot 21 uur open zijn maar hun eten is zo lekker

1 like

Oh daar wilde ik ook nog eens heen maar wist niet van dat eten. Nu wil ik er helemaal heen

2 likes

Ja deze zijn serieus heel lekker

1 like

Het terras is wel langer dan 9 open gelukkig!

@littlenumbers ja echt heel chill, zijn ook leuke mensen die het eten doen en het menu wisselt van tijd tot tijd maar heb nog nooit iets gekregen wat ik niet lekker vond!

2 likes

Heeft iemand tips om te lunchen in Papendorp? Of is dit een onbegonnen zaak haha. Liefst aan deze kant van de brug maar anders op loopafstand van Prins Clausbrug mag ook :grimacing:

Ik zie op Google alleen Op Roose maar ben niet mega enthousiast daarover

Coffeemania? Zit wel aan de andere kant van de brug.

3 likes

omdat jullie altijd zo’n leuke tips hebben:

een plekje waar je in de namiddag lekker rustig in de zon kan zitten?
mijn favorieten nu: dagger coffee en kaffeetaria

maar ben benieuwd naar meer ideeën voor de laatste zomermaand!

1 like