Love Saowapa! Ik word helemaal vrolijk van hun facebookpagina waar ze schrijven ‘Phoe even uitblazen, wij gaan op vakantie!’ en dan een week later posten ze vakantiefoto’s
Thermen Houten bestaat niet meer, voor het geval je daar nog een keer heen wilde. Thermen Soesterberg is ook fijn!
Bij FIG! En bij de workout hadden ze ook lang ‘kick fit’ lessen, die waren ook leuk (maar weet niet zeker of die na corona er alweer zijn)
Ik heb mijn eerste les geboekt voor morgenavond, ik ben benieuwd!
Ik heb een tijdje bij gi.r.l. po.w.e.r.bo.xi.ng gebokst (sorry zij zijn echt sick in je online stalken dus even zo), dat was wel goed maar vond het wel te duur voor de grootte van de groep. Aantal jaar bij de workout gedaan en doe nu lessen bij newstyle maar je moet wel echt weten welke les je boekt want ze heetten allemaal hetzelfde in het systeem maar uiteindelijk is de ene zak, de ander kick, de ander een hitt training etc.
Wil je laten weten hoe fig is? Ik twijfel al heel lang om over te stappen naar onefit en daar zitten zij ook bij
Fc Utrecht is een mysterie.
Soms winnen ze van Ajax, PSV of Feyenoord en heel soms zelf de beker. Maar dan kunnen ze de week erna weer 3-0 verliezen van de laagste club van de eredivisie, zoals ze vorig jaar twee keer verloren van FC Emmen.
Is geen pijl op te trekken, soms lijken ze er gewoon geen zin in te hebben? Is al 20 jaar hetzelfde verhaal, daarom ben ik ook geen supporter.
Maar qua geluid ligt het vooral ook aan de wind heb ik het idee.
Hebben jullie dit gevolgd/gezien? Echt een bizarre situatie. Voel me nu gedwongen om afstand te nemen van de lekkere vegan kapsalon die ze daar hebben
Ja zo jammer! Die eigenaar heeft ook een podcast opgenomen met wappie Isa Kriens een tijdje terug
Zag dat doutzen dit ook deelde in haar stories
Echt een vreemd groepje mensen steunt nu waku waku, zag vanmiddag professionale wappies staan, plus dus sommige vegans plus weer hele andere mensen.
Ging daar al nooit heen, maar ga nu ook zeker in de toekomst nooit heen.
Ja die foto in het artikel met FvD sjaal zegt genoeg. Kloek is nu blijkbaar ook gesloten omdat ze gister lastig gevallen werden door de wappies daar, echt een nare situatie
Ik heb er laast gegeten en alleen op basis daarvan hadden ze van mij dicht gemogen. Heb nog nooit zulke vieze zoute risotto gegeten. Enige wat ik proefde was zout
ja ik fietste hier gisteravond langs en ik vroeg me al af wat ze daar allemaal aan het doen waren.
Er is al 150duizend opgehaald met een gofundme pagina…
- ze hebben meeeega veel publiciteit. Ik kwam er graag. Op zoek naar een nieuw tentje.
Ik doe het dus wel vaker bij FIG (ook via onefit). De lessen van Eva vind ik denk ik het leukst, en die van Daan zijn ook wel chill omdat hij meer techniek doet. Het is altijd opwarmen → aantal combinaties oefenen op de zak, om en om in een duo → een cardio oefening tussendoor → eindigen met freestylen, terwijl je buddy bijv squats of planks doet, en dan afwisselen per 30 sec
Het is altijd wel een leuke mix van mensen die beginner zijn (of voor het eerst) en meer gevorderde mensen
Ja gvd die wappie dakloze, echt spijt van de keren dat ik hem geld heb gegeven. Hij was altijd zo vriendelijk. Hij is trouwens inmiddels niet meer dakloos, dus kan hij zich bezighouden met dit soort zaken I guess.
Ik zou deze week gaan, maar dat gaat toch niet lukken dus het wordt volgende week maar ik zal nog wel laten weten hoe het bevalt!
Wat vinden jullie een schappelijke huurprijs (kaal) voor een huis is Utrecht? Het gaat om een tussenwoning in Zuilen, twee slaapkamers, bergzolder, tuin, woonoppervlakte (zolder kan je niet staan, dus telt niet mee) van 65m2.
Ergens tussen de 1200-1400
Ik ben inmiddels geweest en ik vond het wel chill, zoals @crazyplantlady ook al zei zit er variatie in en er was ook een prima sfeer verder!