Het Utrechttopic

• Dit is de rollerdisco: https://www.thewall.nl/rollerdisco
  • Je hebt ook elke vrijdagavond de skate parade, een rolschaatsen route door Utrecht: http://u-skateparade.nl/
  • Smaakmakerstour: 4 restaurants in één middag
  • Volgens mij net nieuw geopend: landhuis in de stad. Zij willen geloof ik allerlei dingen organiseren als ik hun website zo bekijken
  • Naar de arcadehal Gamestate
5 likes

Ja landhuis in de stad is leuk! Ze hebben zo’n aanschuiftafel gedurende de zomer geloof ik waar je voor iets meer dan een tientje aan kan schuiven om te eten, en ik zag op fb 30 sept een tango-avond :slight_smile:

Ja! Ik ben er nog niet geweest, maar zag er wel leuk uit!

Je hebt trouwens ook een trampolinepark in Leidsche Rijn.

2 likes

Ik was naar iets van mindfulness aan het zoeken en kwam toen Bliss tegen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Stel dat jullie een date hebben om te gaan lunchen / borrelen. Waar zou je degene het liefste mee naar toe nemen? Ik raak in de stress van keuzestress haha.

De borrel/hapjesplank van Lefebvre is echt hemels, en er is tot laat zon op het terras (als het mooi weer is ofc).

1 like

Ohh bijna vergeten, maar iedere keer terug van de bios rij ik er langs! Er is beach volleybal in Papendorp, nog net Uutje :wink: geen grap, er ligt echt zand en zie er regelmatig mensen volleyballen haha.

Weet iemand een kledingmaker die een beetje duidelijk communiceert? Ik zoek iemand die van drukknopen normale knopen kan maken en dat kan ik echt niet zelf.

Ik ga zaterdagavond met een paar mensen wat drinken in Utrecht, en we willen graag naar een cafe waar we spelletjes kunnen doen en waar de muziek niet te hard is, heeft iemand tips?

In de Zakkendragersteeg zit ‘Vermaakatelier’. Met mijn vorige baan heb ik een paar keer met hem samengewerkt. Lieve man en doet wat er moet gebeuren. Qua prijs ook redelijk oké!

1 like

Jozef op Mariaplaats!

1 like

Volgens mij kan je bij De Poort @ Ledig Erf ook spelletjes spelen!

1 like

Ook oerania is goed! Zijn heel vriendelijk en goede kwaliteit

1 like

Heeft iemand een adresje waar ik mijn nagels kan laten doen voor niet al te veel geld, beetje in het centrum?

Ik ben ook bij haar geweest: thehappytoko. 20 euro voor gellak en het zit echt zooo mooi!

@MevrWillem @tuula jaa ik kende haar al, volg haar op insta idd! Maar klinkt goed, ik had zelfs al een keer een afspraak bij haar gemaakt maar weer gecanceld haha, maar dan ga ik t toch maar doen. Thanks!

Iemand interesse in 2 kaartjes voor cinema buiten A space Odyssey aanstaande zaterdag op de vliegbasis in Soesterberg?

Iemand tips voor waar je (gezond) gezellig kan brunchen? :slight_smile:

Niet gezond maar Ted’s is wel ontzettend lekker!

1 like

Ik vind anne&max altijd heel lekker, wel druk altijd maar ze hebben oeuf en cocotte (ei uit de oven) die echt heel lekker is!
Verder brunch/lunch ik zelf graag bij the Food Club of familie van Rijk maar dat is niet in het centrum (zit beide aan de amsterdamsestraatweg).

1 like