Het Utrechttopic

Rondvaart, natuurlijk, dat vinden ze prachtig. Thanks :slight_smile: Rietveld denk ik ook maar al vol zo te zien. Ik zoek nu nog iets voor na of voor de rondvaart. (en een plek om te overnachten)

1 like

Goede tip! Ik heb idd een auto, maar als je dan geen parkeerplek kan vinden heb je er weinig.

1 like

Iemand lucy lou al geprobeerd?

2 likes

Ja! Meerdere keren heen geweest. Leuke bediening, lekker en gevarieerd eten, ik vind het een aanrader :smile:

1 like

Ik ben nog niet bij Lucy Lou geweest, maar als je nog een fijne Mexicaan zoekt, Cibari aan de Amsterdamsestraatwerg is erg lekker! Heb er tot nu toe alleen besteld dus weet niet of je er leuk kan zitten/hoe de bediening is maar wij bestellen eigenlijk nooit eten, en nu in korte tijd al 3 keer daar :sweat_smile:

1 like

Wat heb je besteld daar? Ik heb een keer een burrito besteld en viel een beetje tegen.

Oh echt? Ik heb een keer een vegetarische burrito gehad en een keer met carnitas, en verder taco’s en nacho’s en was allemaal lekker eigenlijk. Misschien net pech gehad? Of andere smaak, kan natuurlijk ook gewoon.

@Dazed Volgens mij is het qua zitten nét een tandje hoger dan een snackbar, niet echt leuk om er een tijdje te zitten leek me.

Ah dat is wel minder dan! Een fijne setting maakt ergens eten toch altijd veel leuker. Ik hou het wel op bestellen dan :sweat_smile:

1 like

Amelisweerd (langs de kromme Rijn) Kan je ook kano’s huren en helemaal naar Wijk gaan.

Rhijnouwen (bij het fort) als je ff googelt soms is het fort open en das ook heel mooi en er is een pannenkoekenhuis.

Beerschoten, is Mn fave bos omdat het super groot en afwisselend is, is richting Zeist.

Houdringe, is vlak bij de Bilt en ook super mooi met grote weides etc.

Verder nog Sandwijck, Maarssenveen, Driebergen. En verderop de Utrechtste Heuvelrug. En in Utje zelf Julianapark met de herten, Noorderpark bij Gagelbos, Wilhelminapark blijft mooi.

16 likes

gekke vraag misschien, maar wil binnenkort wat heuvels pakken tijdens het hardlopen als voorbereiding voor de zevenheuvelenloop in Nijmegen, maar zijn die eigenlijk ergens te vinden in Utrecht?:sweat_smile:

Ik ben net naar lucy lou geweest, de nachos waren heel lekker. De taco’s (pulled pork, ribs en schouderham achtig) beetje smakeloos inderdaad, jammer. Want het vlees qua structuur is wel goed.

Omgeving Austerlitz/ Maarn is ook heuvelachtig en heel mooi. En als je besluit om in de Soesterduinen te gaan lopen: het buitenterrein van het nationaal militair museum is geweldig. Paar heuveltjes en er valt veel te ontdekken inclusief landingsbaan.

1 like

Een tijdje geleden vroeg ik hier tips waar ik mijn nagels kon laten doen, ben inmiddels bij de Happy Toko geweest en vond het echt superleuk! Mijn nagels zijn vet mooi (heb hele simpele nailart gedaan) en dat meisje is ook heel aardig! Aanrader :smile:

6 likes

Klinkt goed! Ik ben d’r even aan het bekijken, ziet er mooi uit. Maar ik weet niet of ik nou blind ben maar ik kan nergens vinden waar het is? Iemand heeft in een testimonial wel geschreven dat het op CS zit, verder zie ik niks?

Tip voor de leukste brunch/lunchplek in het centrum?

Beetje hipster maar Ted’s vind ik echt fantastisch voor brunch! Voor lunch ga ik graag naar Broodnodig.

2 likes

Het is bij haar thuis, misschien dat het daarom niet op haar site staat? Als je reserveert krijg je het adres bij de bevestiging! Zit achter centraal aan de jaarbeurszijde

1 like

Ah thanks! Ik ga er binnenkort heen dus ben benieuwd. Bedankt voor de tip. Hoe heb jij je nagels?

1 like

Ah superleuk! Ik heb ze een kleur en dan met glitters op mijn ringvinger. Wilde niet heel heftig ivm mijn werk maar wel toch iets speciaals!

1 like