Het is heel vettig, laat echt een smerig laagje achter en dat kan vega worst nooit evenaren
Ik met pesto, kaas en salami en dan 1.5 minuut in de magnetron
Croissant met gesmolten kaas en jam Combi klinkt zo ranzig, maar is ooo zo lekker
Indomie Rendang “smaak”. Met een halve pot atjar en paar scheppen sambal.
Instant nierfalen.
Dit is niet vies lekker
Dit is de hemel
Me hartje
Me lefuh
Echt een vies lekker ding waar ik nog een vega variant van mis zijn die kant en klare nasi en bami bakken, heb daar echt zin in af en toe
Omgggg
Ligt gewoon weer aan mijn stomme ah die van alles alleen de vleesvariant heeft, bij de lasagne ookal
jaa hier was ik zo blij mee toen ik m laatst ontdekte
Ik had als kind een fase waarin ik cracottes in de multivitamine dipte, totdat ze lekker zompig waren en dan opeten.
En @Spongiebob
Dit at ik als kind in de 90’s toen deze reclame op tv was.
Vroeger toen ik heel klein was kregen we vla na het eten, maar dan kregen we het gewoon in ons bord waar we net van gegeten hadden. Dus met restjes eten er nog op. En ik vond dat heerlijk? Zo van die aardappel door je vla en het bord aflikken op het eind. Kan het me nu niet voorstellen maar heb er een fijne jeugdherinnering aan.
Ik herinner me die reclame zo goed!
Maar snap nog steeds niet waar het nou eigenlijk reclame voor was.
Hahaha deze reclame heb ik nog nooit gezien, maar hij is zo typisch dat het lijkt alsof hij in deze tijd is gemaakt als 90’s parodie
Ik ken deze reclame helemaal niet, maar ben nu geïntrigeerd en heb alle ingrediënten in huis, dus lijkt me een prima lunch!
Ik word buitenproportioneel agressief van de toon van die voice-over
aaaaah!!!