Het vies lekker eten topic

Ik mis deze! EGF memories.

Brand los!

1 like

Jaaa deze is leuk.

Wit bolletje met kaas in de magnetron doen

2 likes

Sowieso Mac & cheese van Kraft. Zo vies dat het lekker is. Eet ook makkelijk 1 zo’n pak in mijn eentje op.

1 like

Neuh, dat vind ik meer rare combinaties enz. Maar vies lekker is meer die ene guilty pleasure als nasi uit blik ofzo. Vind ik dan.

1 like

Van die kant en klare lasagne. Heel weinig voedzame stoffen zitten daarin volgens mij haha, but I love it!

11 likes

Mee eens hahaha. Dit at mijn vriend dus vroeger, idd een beetje raar. :joy:

1 like

Ja! Ik wil dat in Nederland kunnen kopen.

1 like
  • Nutella recht uit de pot
  • Aardappelpuree uit een zakje
  • Bladerdeeghapjes
  • Vroeger had je van Knorr zo’n zakje met pasta carbonara waar je dan nog water moest bij doen en opkoken. Zalig <3 Veel te zout en veel te ongezond.
  • Voorgemaakt stokbrood kruidenboter
  • Fruit in blik, perziken in het speciaal. Lekker koud laten worden in de koelkast en dan, mmmm. Ook die potjes met vruchtenmengeling met dan zo’n rood kersje erin!
  • Hierop inhakend: Zo’n potje maraschino-kersen, zogezegd voor bij een cocktail.
7 likes

Ik koop het bij de hoogvliet en bij de oriental!!
Het staat dan niet bij de pasta dingen maar bij het wat meer ā€œAmerikaanseā€ deel met cream soda, cake mix etc.

2 likes

Hoezo is nutella direct uit de pot vies lekker. Dat is toch gewoon lekker lekker :stuck_out_tongue:

3 likes

Bij Amazing Oriental ja? Daar moet ik nog steeds een keer gaan kijken, ik zie zoveel voorbij komen wat ik wil proeven.

2 likes

Nou tegen mij hebben mensen al gezegd dat dat vies is :smiley: Ik vond dat ook vrij normaal maar blijkbaar niet…

1 like
  • Een bol mozzarella met zout en peper als snack
  • Kant-en-klare noodles (het liefst die van 30 cent)
  • Gehaktballetjes met satesaus uit blik
3 likes

• Aardappelpuree uit een zakje
• Croissantjes uit een blik met kaas of jam in de oven
• Oploskoffie
• Ragout uit blik met een bladerdeeggeval

3 likes

Zo’n klef broodje bapao

7 likes

Al lang niet meer gegeten maar vond deze smerige ā€˜burgers’ echt heerlijk op een kaiserbroodje

5 likes

Van die plakkerige hotelcake met slagroom, liefst eentje van het huismerk

10 likes

Alles met van die plastic cheddar :drooling_face::joy::smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik deed dat vroeger op brood!

1 like

Oploscappuccino. Hemels :heart_eyes: Sorry @anon39978576, voor heel af en toe. De rest van de tijd drink ik alleen maar zwarte koffie.

4 likes