Het vies lekker eten topic

Mmmmmmmmm

6 likes

-Ravioli uit blik
-Saucijzenbroodje van de HEMA (bagger, bagger vet zijn die dingen)
-Pita shoarma voor in de magnetron van AH
-Samyang fire noodles.

1 like

Instant noodles en daar dan een plak cheddar indoen (via youtube ooit gezien)

Even wachten tot het smelt en dan heb je een soort creamy variant. MY GOD

2 likes

De goedkope Yum yum noodles

2 likes

Huh, die zitten er bij mij nooit in haha :joy:

Oh cool die ga ik de volgende keer zoeken!

AHI_434d50313035323434_1_LowRes_JPG

38 likes

Nog eentje voor dit topic: beschuitbollen

1 like

Net iets gekocht dat hier prima past: cordon blue.

5 likes

Waarom is dit vies lekker? Ik vind beschuit bollen altijd heel classy ofzo

3 likes

Ravioli uit blik…

3 likes

Ja toch? Zo’n bol met gezouten roomboter en aardbeien jam vind ik echt ultiem luxe😅

2 likes

Nu wil ik een beschuitbol. Ik zie alleen dat Albert Heijn ze niet meer heeft en nu ben ik aan het googelen tot ik een plek heb gevonden waar ik ze kan kopen.

2 likes

Huh nee hahaha, dat weeïge zoete deeg. Nee sorry haha dat vind ik niet echt chique

1 like

Haha ieder z’n ding toch

afbeelding

afbeelding

afbeelding
Met macaroni en kaas. En curry

4 likes

Sinds ik vegetarisch eet, mis ik eigenlijk vooral vlees dat onder de categorie vies lekker eten valt haha. Kom ik na het lezen van dit topic achter. Zoals knakworst (vind de vega variant helaas niet zo), huzarenslaatje, boterhamworst…

4 likes

kleffe new yorker/dominos pizza met (veel) vegan kaas en bbq saus is volgens mij echt mn ultieme vies-lekker eten. En dan het liefst met champignons en ananas (ja echt) en HEEL veel knoflookpoeder. Ik beledig heel veel mensen met deze pizza en daarom bestel ik het vooral wanneer ik met heel veel mensen ben :heart:

en vroeger toen ik nog stremsel at was franse kaas mn vies lekkere keuze. Ik had dat soms ook mee op brood, lekker mn mede leerlingen irriteren tijdens de middagpauze op de havo

3 likes

Wow nu heb ik hier echt ziek veel trek in :joy:

Ik vind het echt heerlijk om een blikje tonijn door mijn spaghetti, macaroni of wat dan ook te flikkeren