Het volleybal topic

De verdediging is ook weer beter! Vind het zooo spannend haha.

1 like

Wat spannend! Nu afmaken :pray:

Slƶetjes speelt ook echt wel belachelijk goed vandaag hoor.
Ben nooit zoā€™n voorstander van Ć©Ć©n speelster ophemelen maar ze is echt indrukwekkend vandaag.

Wooow ik had dit echt niet verwacht hoor! Gewoon de VS verslagen haha wauw :heart_eyes:

2 likes

O en hoe leuk voor Morrison die eerst assistent was bij de tegenstander

Ik ga echt een samenvatting opzoeken. Maar jeetje wat Goed!

Woooow toen ik wegging na de 3e set had ik dit echt het verwacht! Wat goed!! Ik ga ook even op zoek @Nox haha

Weet iemand wanneer de halve finale gespeeld wordt?

Vrijdag. Zaterdag is dan de finale (en wedstrijd om brons).

1 like

Is het al bekend hoe laat?

https://www.ekvrouwen.nl/volleybal-speelschema-wk-volleybal-dames-2018-met-wedstrijden-oranje-vrouwen-japan/

@anon66313343 sorry :sweat_smile: was je vergeten te taggen

1 like

Oeh vrijdag heb ik internet in mijn nieuwe woning. Stiekem kijken tijdens het verfen :muscle::muscle:

2 likes

Ik hoop toch wel dat ze winnen vandaag, zodat ze vrijdag tegen Italiƫ spelen. Ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen zo.

Vind het trouwens echt zuur dat ik zaterdag moet werken, haha.

Aah dat is echt balen!! Ik kan het wel zien gelukkig.

Het gaat nu even niet heā€¦ jammer.

Nou, dat wordt interessant vrijdag, Boskovic vs Slƶetjes :roll_eyes:

En? Zet iedereen zijn wekker morgen? Ik ben heel benieuwdā€¦ kan alle kanten op denk ik :grimacing:

Ik ga in elk geval mā€™n best doen om op te staan morgenvroeg :stuck_out_tongue: Ben ook wel heel benieuwd!

1 like

Haha ik sta niet eens op denk ik. Leg mijn laptop klaar naast mijn bed zodat ik er niet uit hoef :joy:

1 like

Ja hier ligt het er een beetje aan, als mijn moeder ook gaat kijken sta ik wel op en kijken we beneden op de tv maar anders kijk ik ook gewoon via ziggo op mijn laptop haha

Ik zit ook weer te kijken! Hoop dat het geen vijfsetter wordt, want moet straks wel de deur uit.

1 like