Het volleybal topic

Jammer dat Tessa Polder nog geen kans heeft gehad. Ik heb vandaag maar een klein deel kunnen zien. Maar zag dat Marit Jasper lekker bezig was.
Valt wel op Balkenstein is een verdedigende buiten aanvaller en dat is Jasper ook. Buijs is echt aanvallen net zoals plak. Je ziet wel patronen.

Zo stom dat het vandaag en morgen zo vroeg is… Ik moest vanmorgen werken, morgen ben ik wel vrij maar vind het dan ook weer zonde van mijn uitslaapdag hahaha. Ik twijfel nog of ik ga kijken of niet… :laughing:

Ik kijk wel, sta om 630 op om te gaan werken. Dan rijd ik 20 min en kijk ik op kantoor verder :’).

Tessa Polder heeft al speeltijd gehad. Niet heel lang, maar heb haar wel in het veld zien staan.

Volgende ronde wordt zwaar tegen o.a. Servië en Brazilië… Ben heel benieuwd.

Ik heb vertrouwen in ze :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Ze mogen wel alle punten meenemen naar de volgende ronde. Weet niet hoe Brazilië en Servië hebben gespeeld.
Maar het kan wel in het voordeel zijn voor Nederland.

Ja, ik hoorde ook al van die punten. Maar die worden dus gewoon bij de toekomstige resultaten opgeteld? Ik begreep dat niet helemaal.

Dit is de huidige ranking, Servië heeft met 3-0 van Brazilië gewonnen zag ik. Servië heeft überhaupt geen sets verloren.
Verbaast me dat Turkije en Brazilië relatief laag staan.

Zo Servie heeft het goed gedaan zeg! Dat wordt inderdaad een pittige wedstrijd dan.

Helaas kan ik vanaf volgende niet zoveel meer kijken, en ik ga er niet om 03.40 uit om een wedstrijd te kijken :stuck_out_tongue: Mochten ze op dat tijdstip gaan spelen, want dat was een optie.

Qua tijden valt het uiteindelijk mee!

Zondag 09:10 (Puerto Rico)
Maandag 09:10 (Dominicaanse Republiek)
Woensdag 06:25 (Brazilië)
Donderdag 09:10 (Servië)

Ik denk dat ze wel bij de eerste drie kunnen eindigen, maar dan moeten ze wel iets constanter gaan spelen dan de afgelopen week. Hoop dat het ze gaat lukken.

1 like

Oeh leuk, dan kan ik er ook weer wat zien!

1 like

Ik ben benieuwd waar het zondag wordt uitgezonden er is dan ook f1.
Maar ik kan er nu wel meer zien. Behalve de donderdag. Terwijl dat nu een zeer belangrijke wedstrijd is.

Zag op sociale media dat ze met de trein naar de volgende locatie zijn gegaan.

Wedstrijd van woensdag is verplaatst naar 0340. Gaat hem dus niet worden.

1 like

Debk dat de wedstrijd wat later begint. Is wel vaker zo.

Ik lig er ook op te wachten.

Zo eindelijk !

Weer mooie 3.0 binnen.

Wekker gezet voor morgen, eindelijk weer eens een x kijken!

Ik vind het een leuke wedstrijd tot nu toe! Gisteren heb ik helaas niet kunnen kijken, maar aan de samenvatting te zien was het niet veel bijzonders.

Verrassend dat Duitsland gisteren heeft gewonnen van Brazilië (en zeer gunstig voor Nederland haha).

Fijn dat de wedstrijd van woensdag weer is verplaatst naar half 7, kan ik alsnog een stuk zien.

Ja leuke wedstrijd indd! Het leek ze heel gemakkelijk af te gaan.