Het volleybal topic

@anon66313343 @Nox De VS en Servië hebben ook allebei verloren vandaag! Ben echt verbaasd over die uitslagen.

1 like

Waar is de stand nu te vinden?

Edit: Ik lees nu net dit: http://www.volleybalkrant.nl/nieuwsbericht/16194/oranje-moet-toch-nog-flink-aan-de-bak
Dus er is nog niks zeker :anguished:

Ik wilde dit net komen posten!

Ik kan het morgen niet live kijken dus ik ga dit topic en andere plekken/groepsapps waar er mogelijk over wordt gesproken maar vermijden tot ik morgenavond weer thuis ben. Zou het echt, echt, echt heel erg vinden als ze niet doorgaan.

1 like

Ah dat is jammer. Ga je het dan terugkijken ofzo?
Als het net zo’n wedstrijd wordt als deze zomer in Rotterdam, dan wordt het heel spannend haha :grimacing:. Ik zou willen zeggen: 1 puntje moet toch lukken! Maar je weet het nooit…

Ik las het artikel ook net. Vanochtend zeiden ze toch wat anders op tv :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Helaas kan ik niet kijken morgen. Dus moet maar op Twitter meelezen.

Ik kan eindelijk eens kijken. Het is wel echt een leuke wedstrijd tot nu toe.

Ja het gaat lekker nu! Fijn om meteen al zo’n voorsprong te hebben

Ik kan niet kijken. Ik heb geen Wi-Fi hier :frowning:

Ze hebben het eerste punt dus ze zijn doorrr!!

2 likes

Kijk dat is goed nieuws!

Ik vind het wel een beetje storend dat die vent het alleen maar over Sloetjes kan hebben.

Nou, ik had een vet spannende wedstrijd verwacht maar dat was het alles behalve haha. Maarja maakt niet uit hoe, het is gelukt!:grin:

2 likes

Ik vind die commentator sowieso erg irritant, noemt regelmatig een verkeerde naam en zegt soms maar wat over wat er in het veld gebeurt. Zou het leuk vinden als er een keer iemand anders zit, want ik heb bij hem altijd het idee dat hij vooral doet alsof hij veel weet maar stiekem eigenlijk met heel veel spiekbriefjes achter zijn microfoon zit.

Ik vond de wedstrijd eerlijk gezegd nogal tegenvallen vanuit Servië gezien. Boskovic speelde niet, Milenkovic had vorige week blijkbaar haar kruisband afgescheurd, en die nummer 9 (ik vergeet haar naam steeds) speelt normaal ook sterker heb ik het idee. Beetje een anticlimax, haha.

Ben benieuwd wanneer de rest van de wedstrijden wordt gespeeld!

1 like

Gaat heeel pittig worden, spannend weer!

Maar Servië was toch ook al door?

Maar USA en China pittig. Helaas kan ik weer niet kijken en daar baal ik wel van.

Indrukwekkende start van NL! Toch blijf ik huiverig tegen de VS, die komen straks natuurlijk ineens tien keer zo hard terug :anguished:
VS hebben gisteren verloren, dus als Nederland vandaag wint zijn ze al door!

Ja ze beginnen lekker! Ik had hetzelfde indd… hoop dat ze het volhouden :grimacing:

Usa zit er niet lekker in zeiden ze al.
Ik moet het helaas doen met een live stand. Maar ik hoop heel hard dat ze knallen vandaag!

Dat is inderdaad duidelijk te zien. Nederland is overigens ook wel echt heel goed aan het spelen vandaag.

Godsamme wat een spanning.