Het waar ben jij gierig mee topic

Parkeren, ik zet mn auto wel een paar straten verder opšŸ˜… ik was mn auto ook nooit, geldverspilling

Kapper, sieraden, horloges en veel woonaccessoires vind ik ook geldverspillingšŸ˜…

Voor de kapper kan je trouwens heel vaak voor niets terecht als ā€˜modelā€™ bij mbo waar een kappersopleiding zit

6 likes

Oooh dit heb ik ook! De kleren moeten echt heel heel leuk zijn wil ik er verzendkosten voor over hebben. Maar vaak is dat of retourkosten echt een dealbreaker :joy:

1 like

I feel you! die kabels gaan ook zo snel kapot en 90 gekkies voor een nieuw kabel, eh nein dankeā€¦ Ik was mega blij toen ik surge ontdekte (soort rubber wat je eromheen kan vormen en prima beschermd.

1 like

Wow gewaagd, zou echt bang zijn dat 'ie in de fik vliegt

Mwah kan niet echt kwaad hoor. Je kunt ook niet echt gelektrokuteerd worden, of nou ja niet meer kans dan anders.

Die knopen die erin zitten moeten er eigenlijk wel echt uit.

Auto. Ik zou gewoon nooit betalen voor luxe zoals leren stoelen of een USB aansluiting ofzo. Het boeit me echt nĆ­ks en kan me niet voorstellen dat het ooit gaat komen.
nagellak. Ik zie t verschil niet tussen dure en goedkope en wissel toch heel vaak

3 likes

Make-up en verzorgingsproducten! Ik koop denk ik een keer per jaar mascara. En ik kocht altijd die kleine parfums van de Rituals van 10 euro, om daar vervolgens een jaar mee te doen. Ik wou dus laatst weer een nieuwe kopen, maar zag dat ze die kleine potjes niet meer verkochten, en na lang twijfelen heb ik zoā€™n ā€˜groteā€™ parfum uiteindelijk toch niet gekochtā€¦

Die kleintjes verkopen ze nog wel gewoon hoor? Heb ze in ieder geval deze week nog gezien! :slight_smile:

Oohh gelukkig maar, haha. Het was wel echt net voor de kerst toen ik er voor het laatst was, misschien waren ze allemaal uitverkocht (had er niet naar gevraagd)? Binnenkort maar eens een nieuwe inslaan :smile:

1 like

Ik inderdaad ook met bhs, of Ć¼berhaupt lingerie. Draag al jaren dezelfde onderbroeken en bhs :joy:

3 likes

Een regenjas: elk herfst zeg ik dat ik nu ā€œĆ©cht een zal kopenā€, en toch blijf ik fietsen met mijn sjaal rond mijn hoofd gewikkeld

1 like

Oh en zomerkleren, die draag ik toch nietšŸ™ˆ #eeuwigekoukleum

1 like

Kleding! Ik moet iets wel Ć©cht heel leuk vinden en mooi vinden zitten, wil ik het kopen. Al haat ik het dat ik dit heb, voel me vaak zoveel beter in nieuwe kleding.

Verder vertik ik het om voor de meeste verzorgingsproducten het hele bedrag neer te leggen. Ik wacht vaak net zolang tot het in de aanbieding is voor 1 + 1, of een andere goede korting (2e product halve prijs vind ik geen korting).

Nu lijk ik echt een gier, maar met andere dingen doe ik juist weer niet skeer. Ik bedenk gewoon goed waar ik mijn geld aan uitgeef :relieved:

Haha ik ben niet de enige lees ik, maar bhā€™s.
Ben 10 kilo afgevallen en Mn borsten zijn ook kleiner geworden, helaas, maar heb echt geen zin om nieuwe bhā€™s te kopen. Al een paar keer wat gepast en dan zit het best prima maar dan heb ik het er gewoon niet voor over om ā‚¬30 uit te geven aan een bh. Dus nu heb ik Mn oude aan met een strak hemdje, kan prima. Ondertussen kom ik ook langzaam weer wat aan, dus Mn hoop is dat ik over een paar maand weer goed in Mn oude bhā€™s pas :grimacing:

1 like

Ik ben gierig met boodschappen doen. Ik kook vaak voor mezelf en wil dan niet zoveel moeite doen of veel geld uitgeven dus dan is het vaak basic en heel veel huismerk.

BHā€™s, onderbroeken, sokkenā€¦ Koop zelden nieuwe en als het vaal is geworden kan me dat echt niet schelen haha. Pas als er gaten in vallen gooi ik het weg.

2 likes

Telefoons, auto, dingen zoals bestek/ovenschalen/borden en televisie, die ik dus niet heb.

Ik ben echt precies hetzelfde. Ik weiger voor een nieuwe laptop bijv verzendkosten te betalen. Dan rij ik wel naar de mediamarkt (en ben ik het geld alsnog aan benzine kwijt maar gaat om principešŸ˜‚)

Dingen die je niet vaak nodig hebt maar die toch wel handig zijn als het nodig is.
Bijv parapluā€™s in de winkel heb ik zoiets van nee nu niet nodig is geld verspilling. En als ik dan nat geregend ben denk ik kak had ik hem toch maar wel gekocht. Maar zodra ik dan weer ik de winkel ben denk ik weer nee laat maar.

4 likes

Ik dacht dit ook altijd maar mijn vriend heeft nu een lease auto en nu wil ik alles. Stoelverwarming, here I come.
Dit geldt denk ik voor bijna alles in dit topic. Je moet niet aan de luxere versie gewend raken want dan wil je niet meer terug.

1 like