Het waar ben jij gierig mee topic

Ik heb dus al jaren geen fatsoenlijke winterjas gekocht omdat ik winterjassen meestal niet zo leuk vindt. Loop met hele erge kou in de parka van mijn vriend en met middelmatige kou kou te lijden met een leren jasje en sjaal.

Ik heb gisteren na jaren uitstellen een nieuw hoofdkussen gekocht (gewoon van Ikea) omg waarom heb ik dit 100 jaar uitgesteld, sliep zo heerlijk.

Waar geef jij onnodig geen geld aan uit?

Jassen

Paraplu’s, die jatten mensen altijd van mij in restaurants dus tegenwoordig jat ik ze terug :face_with_hand_over_mouth:
Ik snap dat ik hiermee de paraplu-kaap voortzet, maar ik wil niet na elke regenbui een nieuwe paraplu hoeven kopen.

5 likes

Klussen in huis want ik vind dat zo’n geldverspilling in een huurhuis. Ik heb niet geverfd/behangen en als het behang een beetje loslaat plak ik het gewoon terug met buddy.

15 likes

Echt goede schoenen. Ik koop liever een goedkoper paar die ook prima zijn, dan echt goede schoenen die lang meegaan. Zonde eigenlijk

3 likes

Ik doe dit met fietslampjes. Vroeger waren ze ook goedkoper, nu iets van 3 euro bij de HEMA. Ja doeiii.

4 likes

Action moet je zijn!

Daar was ik laatst, maar toen hadden ze alleen die grotere met van dat zachte plastic (lekker duidelijk uitgelegd). Ik wil die kleinere van hard plastic.

2 likes

Ik ben trouwens ook gierig met wijn voor in gerechten. Ik dacht altijd dat het niet zo veel uitmaakte als je wat mindere wijn gebruikt om mee te koken, maar ik las laast van wel. Met deze kennis doe ik echter niets.

7 likes

Entree prijzen voor dingen. Ik ben serieus niet in het kasteel van Edinburgh geweest op mijn vakantie omdat de entree 25 euro was. Sorry dat vind ik gewoon te veel geld om alleen maar ergens te ‘zijn’ haha. Echt lame eigenlijk want ik geef dat dan wel weer uit aan kleding :joy:

13 likes

Echt met niks. Was ik maar gierig! :sob:

6 likes

Ik gebruik alleen Tavernello in gerechten, eheh!

Ik ben vet gierig wat ~ vrouwelijke hygiëne ~ betreft: scheermesjes sla ik alleen in wanneer er héle flinke kortingen zijn, en ik ben heel blij dat ik een menstruatiecup gebruik, want elke keer voelde ik me beroofd wanneer ik maandverband of tampons afrekende. Hetzelfde geldt voor anticonceptie: natuurlijk koop ik het wel, maar ik voel me zo opgelaten om 1 euro per seksbeurt te moeten betalen als ik fijne condooms wil gebruiken!!!
Wat frisdrank betreft ben ik ook vet gierig. Ik geef makkelijk 3 euro uit voor een chocoladereep van 100 gram die ik in één keer opmaak, maar een fles cola vind ik echt enorme geldverspilling, haha. Ik koop dan wel a-merk, maar vind het veel te erg.

2 likes

De inrichting van mijn huis. Ik heb nog steeds niks aan de muur, geen kleed, geen kapstok. Woon er al 1,5 jaar. Maar mis het eigenlijk ook niet echt :woman_shrugging:

5 likes

Hahaha het was gewoon te veel heh? Ik weet niet ik ben ook in best wel veel kastelen geweest in Engeland, dus was ook weer niet zo impressed ofzo :joy:

1 like

Ik bestel niet zo vaak eten maar als ik dan eens Domino’s bestel dan ga ik eerst het internet afstruinen naar kortingscodes. Kom dan echt op de meest sketchy websites terecht maar heb iig nog nooit de volle pond betaald en dat ben ik ook niet van plan :thumbsup:

10 likes

Kleding voor mezelf. Betaal rustig 40 euro voor een rokje voor mn baby van net 1 waar ze dus met een paar maanden uit is, maar een trui van 15 euro voor mezelf is huilie huilie. Ik ben ook bezig met afvallen dus momenteel vind ik het ook zonde wat te kopen en vind het mezelf ook allemaal maar matig staan

1 like

Bh’s haha
Telefoonkabels

2 likes

Haha dat sowieso :sunglasses:

1 like

Nu je telefoonkabels zegt bedenk ik me nog iets.

Dit is mijn laptopkabel:

38 likes

Verzendkosten. Kan makkelijk een virtueel mandje voor 400.- hebben gevuld, en dan niet bestellen omdat je verzendkosten van 3.95 betaalt. En nog erger: retourkosten, voor het geval het niet past. Vind het schraal van mezelf, maar tegelijk vind ik het zo’n afknapper om verzendkosten te vragen. Verdisconteer het lekker in je prijs zodat ik het niet zie :joy:

33 likes