Het wtf-is-dit-voor-verkoopplaatje? topic

Ik zocht sieraden maar kreeg als hoogste resultaat een oktoberfestwinkel.

Ook voor lederhosen ga je naar Trivago.nl. Neem nou deze met bretels. Daar zakt je broek toch vanaf?

Op school stond ik altijd bekend als Herman de danser maar eigenlijk heet ik gewoon Jeroen.

Ik had eigenlijk Kathleen willen vervangen in K3 maar uiteindelijk werd ik professioneel Dirndl-model.

7 likes

Badpak bruidsjurk voor als je een beach wedding heb


Het gaat om de broek

11 likes

hahaha fucking Zara… die modellen moeten toch ook BALEN dat duizenden mensen hen zo te zien krijgen

14 likes

Ik dacht heeeeel even dat ik in het show je laatste aankopen topic zat :grimacing::grimacing::grimacing:

2 likes

Hahaha ja dit is mijn bruidsbadpak

2 likes

Ew!!!

20 likes

Hoe kun je het beste een plus-size legging adverteren? Met een plus-size model? Nee joh!

81 likes

Hahahaha wat

!

Doet me denken aan een aflevering van Ik Vertrek

Biodanza

14 likes

:joy:

1 like

Maar belangrijker, waar kan ik dat jurkje krijgen!!

1 like

06

Tip: Als je niet weet met welke kleuren je een jurkje kan combineren. Probeer dan is of de grond goed matcht.

8 likes

allemaal Zara!

Wanneer je broek op bepaalde plaatsen niet meer goed past dan knip je dat gedeelte er gewoon vanaf.

Ze hebben bij WEEKDAY duidelijk last van kruisbanden.

7 likes

oke bye

8 likes

kayyyy

73 likes

:joy::joy::joy:mijn dag is weer goed!

Volgens mij ging zij ski springen.

1 like

10328760-1-black
waarschijnlijk gewoon een mindfuck maar dit ziet er zo raar uit haha

edit: oh kut beetje klein.http://www.asos.com/nl/asos-tall/asos-design-tall-hoogsluitende-aansluitende-camitop/prd/10328760?clr=zwart&SearchQuery=&cid=4169&gridcolumn=2&gridrow=9&gridsize=4&pge=2&pgesize=72&totalstyles=4153 deze dus