Het wtf-is-dit-voor-verkoopplaatje? topic

Huh wat is hier raar aan dan? Ik zie het niet…

Haar linker schouder zit raar gedraaid waardoor het net lijkt of haar arm zo uit haar romp steekt, vind ik

Gaat die lekker???

2 likes

Wat een rare, totaal niet overzichtelijke foto om duidelijk te maken wat voor kledingstuk je zoekt.

1 like

Hahahaha o my

Wel een mooie voor op de zara homepage, ik zal m doorsturen als ik jou was

1 like

Haha. Lijkt me ook echt een lelijke jurk, sorry. En wat met al die gaten?

H&M Beauty. Was de MUA dronken, kleurenblind, 5 jaar oud of alledrie?

10 likes

een beetje in de war

Dit is inderdaad een hele mooie gele broek met rechte pijpen :slight_smile:

29 likes

Wel echt lekkere billen

3 likes

Haha de gladiool heeft een stukje over Zara dat perfect bij dit topic past.

7. De online-modellen nemen poses aan alsof ze middenin een epileptische aanval zitten
Gevolgd door prachtige plaatjes

9 likes

Iemand nog een uitgelubberde, roze aardappelzak?

3 likes

Lekker kleurrijk ja

9 likes

Oh ik zie de foto nu voor het eerst op mijn mobiel en hier zijn de kleuren minder contrasterend dan op mijn laptop lijkt wel! De ogen zijn heel erg perzikroze en de lipstick is rood met een blauwe ondertoon en dat steekt heel erg af. Het geheel, oogschaduw + eyeliner + fel opgemaakte lippen oogt heel erg gedateerd en maakt het model zomaar even 20 jaar ouder vind ik.

Of misschien “snap” ik het gewoon niet, kan ook best 🤷

Asos is echt kut sinds ze bedacht hebben om de website Nederlands te doen. Heb ze gemaild maar geen reactie gehad.
Sinds toen ook niks meer besteld want kan gewoon niks meer vinden op de site

4 likes

image

Op mijn telefoon zag ik het linkse plaatje voorbij komen en ik dacht eerst dat ze een heel vreemd figuur met gekke dunne vooruitstekende armpjes had??

7 likes

Dit verwart me en het gaat niet over.

3 likes

Hahahah droog

1 like

Zijn ze wel een keer eerlijk over hoe zo een soort trui echt zit! :stuck_out_tongue:

Helemaal mee eens! Ik kan de app ook niet meer op Engels zetten. Als ik dit had geweten dan had ik niet geüpdatet.

1 like