Het wtf-is-dit-voor-verkoopplaatje? topic

Idd en je kan ook niet meer op de Engelse site dan gaat ie automatisch naar Nederlands op basis van je locatie. Mijn vriend kan geeneens Nederlands en hij kan nu dus helemaal niks meer met de app of site. Zo kut

1 like

Het heeft bij mij ook meer dan een dag gekost om het “goed” te zien, ik was zo verward dat ik er een screenshot van had gemaakt :joy:
De armpjes zijn de revers van de jas, die ze van haar schouder heeft laten zakken. Maar ik vind het nog steeds een rare en verwarrende foto.

1 like

Ja ik vind het ook zooo onhandig in het Nederlands! Ik snap wel dat ze het ook in het Nederlands aanbieden, maar een Engelse taaloptie zou fijn zijn (ook voor mensen die vanuit NL bestellen en geen Nederlands spreken)… Of is die er wel?

Heb je al eens geprobeerd een bericht op FB te sturen? Ik heb dat vorige week toevallig nog gedaan en dat ging vrij vlot!

So classy

32 likes

Zin in het leven :joy:

2 likes

Je bodylotion of reinigingsmelk? (Sorry flauw)

4 likes

omdat het plaatje anders te saai zou zijn geweest

2 likes

22 likes

Lekker warm :joy:

1 like

Meer WTF is dit voor artikel ipv verkoopplaatje, maar ik kom net dit pak tegen bij H&M??

14 likes

Dat is een kostuum voor halloween :stuck_out_tongue:

4 likes

Oh ja halloween haha.
Ik dacht al wel dat het verkleedkleding was hoor, maar het stond gewoon zonder aankondiging tussen de normale kleding en ik vond het zo random omdat het pas over een half jaar carnaval is.

3 likes

Sommige dingen zijn echt ongelofelijk !!

Wtf. Van welke site is dit?

Ik vind het wel iets schattigs hebben

4 likes

ik snap het niet helemaal
5 likes

Omg ik kwam hier ook om deze te posten hahahaha, wat IS dit

1 like

Nah, als je in zo’n outfit komt aanzetten heb je geen anticonceptie meer nodig hoor :sweat_smile:

10 likes

Jas die je ook als rugzak kan gebruiken

7 likes

Waarom zou je een shirt met een condoom erop willen dragen???