Hoe koud/warm is het nu in je huis?

21 graden. Dikke prima. Binnen lekker afkoelen.

Hier ook 21. Duurt echt lang voor dit huis opwarmt, dus heb 't ook altijd koud :joy:

Dit is echt niet oke hoor… nu 28 graden.
Buiten is t ook opeens zo intens warm… ik ben echt een zon liefhebber maar we gaan van sneeuw naar 3 weken regen ineens naar een hittegolf

25 graden :hot_face: kan me ook niet meer concentreren op werk joh

28 graden alweer.
Heb zo intens weinig zin in weer weken van dit weer in de zomer. M’n lijf trekt het gewoon niet.

31,5 (is al afgekoeld nu, was boven de 32 :nerd_face:)

22 graden

Het was 29 graden en nu met de airco aan 25.

25 graden hier :sob: echt niet oke voor een nieuwbouwhuis dat nog niet eens een jaar oud is. Ik mis mijn ex huis met airco

1 like

Het is in 2 uur afgekoeld van 26 naar 25 graden! Top

van 25.5 tot 25 afgekoeld, gaat lekker.

Haha zijn jullie nou sarcastisch? @Pluisje

27 graden hier :hot_face: nu alweer klaar mee en de zomer moet nog beginnen

4 likes

25 graden, al voelt het veel warmer

1 like

Van 25 naar 19 gegaan de afgelopen 2 uur, gelukkig!!

2 likes

Dat is helaas een nadeel aan nieuwbouw, vaak is alles dan heel goed geïsoleerd, maar dat betekent ook dat de warmte binnen erg kan blijven hangen. Ik heb vorig jaar een mobiele airco gekocht voor de slaapkamer en dat is al heel fijn! Het liefste zou ik in mijn hele huis airco willen laten installeren haha.

1 like

Ja we hebben mobiele airco’s maar vind dat toch niet hetzelfde als een vaste airco. Maken zo’n herrie en dan moet je je raam zo open enz

Jaaaa duh

Het is nu 24 en ik denk niet dat het nog lager wordt :frowning:

2 likes

Vandaag is echt de plakdag.

1 like

Wij hebben deze gekocht: Bestron AAC7000 mobiele airconditioner wit - Office Centre: altijd een goed idee

Hij maakt wel lawaai, maar hij doet z’n werk prima! Vorig jaar werd het 32 graden in de slaapkamer en met de airco aan konden we het 22 krijgen, de kamer is 15m2. 's Nachts zette ik hem uit, want dan vond ik het teveel geluid, maar het was in ieder geval lekker om te gaan slapen in een koude kamer. Ik heb verder geen idee wat het qua energie doet, maar we hebben zonnepanelen op het dak, dus onze energierekening is gelukkig ook te overzien.

3 likes

24 graden. We laten een airco installeren maar zitten nu in de periode waarin er bezwaar gemaakt kan worden, dus hopelijk zit hij er halverwege de zomer op