23,7! Van de warmste kamer in het huis naar de koelste oh jeaaahh
Hier nog 26 graden. We krijgen het niet koel. Zal wel goed geïsoleerd zijn.
25 graden… afgekoeld van 28 naar dit… EINDELIJK! Maar mag nog een paar graadjes koeler van mij.
Ja hier ook… als ik alles tegen elkaar open zet zakt het naar 26,5 maar zodra ik de voordeur dicht doe wordt het weer warmer ik woon in een soort betonnen schoenendoos dus die warmte zal hier nog wel een week blijven hangen, sad
26 graden hopelijk koelt het nog meer af, zit bij het open raam met een kaarsje aan
27.6
Ik kan niet slapen omdat ik het warm heb. Hoe de fuck is het nog 28 graden in mijn appartement terwijl het buiten 20 zou moeten zijn? Echt geen zin meer in.
26,1 Alleen het is nog te warm om schoon te maken, wist niet dat ik nog zoveel zweet in mijn lijf had. Ik zou het vooral afraden om te gaan stofzuigen poeh
Zoo dit had ik gisteren. Bij ons is het nog 28gr binnen en ik moest gewoon echt stofzuigen. Nouuuu het zweet liep gewoon in mijn nek en echt brr. Ben toen buiten gaan zitten om af te koelen hahah
15 graden en ik krijg het gewoon niet warmer, het is zo verschrikkelijk slecht geïsoleerd
20.5
Als ik de verwarming uit zet zakt het meteen naar 17
Hij zegt 21, maar het voelt eerder als 12
12 facking graden mijn ketel heeft het begeven en kan nog zeker minimaal 1 week wachten tot ik een nieuwe krijg fml
Wow dit is wel echt héél koud! Hoe houd je jezelf warm?
Broek, deken, trui, sjaal en zo dicht mogelijk bij de verwarming zitten maar 't houdt niet over.
Vraag me af of ik mijn woningcorporatie hier eens naar kan vragen, of ze ook nadenken over isolatiewerkzaamheden, maar ben bang dat dat in dit oude pand te duur en veel werk is voor ze.
Onee een week lang lijden. Sterkte!
Thanks
Heb gelukkig een elektrisch kacheltje maar durf die niet de hele dag en nacht aan te houden
Nou, dat zijn ze verplicht.
Dit is geen derde wereld land.
Als de woningcorporatie niet meewerkt, dan is de gemeente verplicht iets te doen. Dit is volledig in strijd met letterlijk alle regels mbt leefbare huisvesting.
Heb je überhaupt wel centrale verwarming of een gaskachel?
Mijn huis is echt tyfus slecht geïsoleerd (jaren 30 woning aan het water) maar zelfs ik krijg het met verwarming aan tot 21 graden.
15 graden hier nu, maar eerder vanavond 17. Voelt warmer, want goed geïsoleerd en ik zit tussen 3 huizen (2 naast, 1 onder) in. Tot dusver heb ik de verwarming hooguit 1 uur aan per dag.
16,5 graad dus snel de verwarming aan voor het thuiswerken.