Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Ik durf niet meer te klagen als ik sommige berichten hier lees. Damn sterkte.

1 like

Woonkamer: 24.5
Computerkamer: 29.2

27,5 in de woonkamer
29,5 in de slaapkamer
30,5 op zolder :sob:

1 like

25.5
Nog best te doen met de ventilator aan en een koel element uit de vriezer op m’n buik

Sowieso echt een tip zo’n element: ik slaap daar mee als het echt warm is. Die wikkel ik dan in een theedoek en leg ik tussen m’n benen/buik in bed :star_struck: zo lekker

2 likes

Jeetje wat heftig, hoe kan dat joh :hot_face:


Hoezo “comfort modus” :hot_face:

30 graden :sob::sob::sob:. En dat terwijl alles al open staat en het hier echt heel hard geregend heeft.

Het koelt hier lekker af! Werd wakker met 27, na een uurtje 25,5 dus ik laat alles nog even lekker openstaan. En dan kan het morgen weer lekker opnieuw opwarmen :disappointed_relieved:

22,5 beneden! Was 26

Beneden is het nu 28,5 en op de slaapkamer tussen de 29 en 30 graden. 🥲
Ondanks dat we de hele week de rolluiken en gordijnen zo lang mogelijk dicht hebben gehouden.

1 like

Het is nu 26 graden en zit met een zweetkont achter de computer te werken :+1:t2:

Een zwanus :+1:t2:

28 graden, volgende week worden de ramen op de benedenverdieping vervangen, hopelijk blijft de warmte dan meer buiten :hot_face:

2 likes

Een miljoen. Wat haat ik dit toch.

32 maar ik zet nu mijn airco een beetje aan en koude douche :smiling_face_with_three_hearts:

Te.

Te koud?

2 likes

24,5. Ik vind deze warmte wel prima zo in deze maand, nu koelt het s nachts in ieder geval weer lekker af.

29,5 :frown: Was even gaan wandelen dus airco uit. Nu hopen dat ie het nog kan terugbrengen naar 26 graden.

1 like

Warm.