Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Het blijft hier maar warmer worden ondanks dat alles dicht zit. Het is nu binnen (27) warmer dan buiten (26) dus ik heb alles maar weer open gezet, geen doen dit :roll_eyes:

Ik ben langzaam aan het sterven met 33 fucking graden 🥲🥲🥲🥲🥲🥲
En dan wetende dat het in andere woningen in mijn complex nog warmer is.

2 likes

Zo blij dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft. Het is tot nu toe 25,5 graden binnen, maar de zon komt straks op de woonkamer te staan en blijft daar pal tot die onder gaat. Dus ik hou mijn hart vast. Ik heb nu witte lakens voor de ramen, dus het is nog wel licht in huis. Hopelijk werkt het goed genoeg.

30 graden. Ik heb nu een voetenbadje gemaakt maar ik zit hier weg te smelten. Dus ga zo afsluiten en zwemmen byeeee.

1 like

28 graden :hot_face:

Onze slaapkamer zit onder de grond met klein raampje die nu afgedekt is waardoor er nauwelijks warmte naar binnenkomt. Heb gewoon koude voeten hier. :smiling_face_with_three_hearts: Woonkamer staat vol de zon op en is wel ellende.

2 likes

25.5°C met ventilator nog te doen.
Maar de offerte van de airco is vandaag bevestigd. Wel nog 2 maanden wachten op de plaatsing, dus niet echt meer een investerig voor deze zomer.

Alles dat hier gepost wordt onder de 25C voelt echt als een persoonlijke aanval🤣

7 likes

Are u kidding meeeee, opgelopen tot 35 🥲
Ik wil dood.

2 likes

Ik zou maar vast hotels met airconditioning gaan uitzoeken voor de volgende hittegolf, anders overleef je het niet 🥲

1 like

30.9 :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

Vraag me af of ik vandaag überhaupt ga overleven :sob: Waarschijnlijk ben ik het einde van de dag al helemaal weggesmolten :hot_face:

Edit: tis nu opgelopen tot 36, zou bijna denken dat het ding op hol geslagen is?!

2 likes

Ik wil dat het zaterdag is.

1 like

Rot op het is 31 graden beneden bah
Mijn arme hondje loopt hijgend door het huis.
Heb net eten gehaald en we zitten dit nu in de slaapkamer bij de airco op te eten.
Mijn hondje is zelfs onder zn dekentje gaan liggen omdat t zelfs een beetje fris is hier.

26,5 in de woonkamer

Inmiddels 29 en het loopt nog altijd op 🥲 Lang leve een huis op het zuiden

1 like

29,5 graden. Leuk zo’n tuin op het zuiden en een hoekhuis :laughing:

Ik durf niet meer te klagen als ik sommige berichten hier lees. Damn sterkte.

1 like

Woonkamer: 24.5
Computerkamer: 29.2