25,5
20 graden (zonder cv uiteraard), heb t gewoon koud👵🏽
Wow succes!
Bij mij 23,5
26,5
Ja bij mij ook, ik zit hier ook met een trui aan en slaap nog onder m’n winter dekbed haha. Het enige nadeel aan een koud is wel dat ik me zo vaak vergis in de temperatuur en dan veeel te warm gekleed naar buiten ga.
24 beneden dan zal het boven wel 28 zijn .
Beneden word het hier niet warmer nu als 21 graden. Met deur open.
Boven rond de 23/24 graden
Zolder denk rond de 26/27
23,5 terwijl de gordijnen overdag gewoon dicht zaten… Ik vind het wel lekker temperatuurtje nu binnen eigenlijk
Beneden is het rond de 21 graden, ondanks de tuin op het zuiden (en dus de ramen de gehele dag in de zon).
24.5
In de late namiddag is het hier nu 23, rolluiken nog niet volledig naar beneden. In de slaapkamer is het frisser. Could be worse
24,8 lekker hoor!
23,9 met deur open. Heerlijk!
26 graden en ik heb alles al open, dus ik hoop dat het snel afkoelt door de regen!
Nu al 23,5😭
23 graden. En ik krijg straks visite, wordt lekker warm. Gelukkig is het de laatste keer dat ik mijn appartement mijn verjaardag vier. Volgend jaar hopelijk in de tuin met lekker weer
De bovenverdieping wordt wel warmer maar we hebben een airco gekocht! Zo blij mee, vorig jaar ging ik helemaal kapot van de hitte en was ik nog hoogzwanger ook.
- Ik vind dit echt heerlijk, lekker met blote benen in huis chillen.
20,5! Ons huis blijft vrij lang koel!
23 graden. En heb alles potdicht, om het zo koel mogelijk te houden voordat morgen de echte hitte komt.