Hoe koud/warm is het nu in je huis?

24 beneden dan zal het boven wel 28 zijn :stuck_out_tongue_closed_eyes: .

Beneden word het hier niet warmer nu als 21 graden. Met deur open.

Boven rond de 23/24 graden

Zolder denk rond de 26/27

23,5 terwijl de gordijnen overdag gewoon dicht zaten… Ik vind het wel lekker temperatuurtje nu binnen eigenlijk :woman_shrugging:

Beneden is het rond de 21 graden, ondanks de tuin op het zuiden (en dus de ramen de gehele dag in de zon).

24.5

In de late namiddag is het hier nu 23, rolluiken nog niet volledig naar beneden. In de slaapkamer is het frisser. Could be worse

24,8 lekker hoor!

23,9 met deur open. Heerlijk!

26 graden en ik heb alles al open, dus ik hoop dat het snel afkoelt door de regen!

Nu al 23,5😭

23 graden. En ik krijg straks visite, wordt lekker warm. Gelukkig is het de laatste keer dat ik mijn appartement mijn verjaardag vier. Volgend jaar hopelijk in de tuin met lekker weer

De bovenverdieping wordt wel warmer maar we hebben een airco gekocht! Zo blij mee, vorig jaar ging ik helemaal kapot van de hitte en was ik nog hoogzwanger ook.

2 likes
  1. Ik vind dit echt heerlijk, lekker met blote benen in huis chillen.

20,5! Ons huis blijft vrij lang koel!

23 graden. En heb alles potdicht, om het zo koel mogelijk te houden voordat morgen de echte hitte komt.

20 en ik zit met een kleedje op de bank

2 likes

22 graden, lig op de bank met een lange broek aan onder een fleecedekentje en heb het rolgordijn naar beneden en het raam op een kiertje.

2 likes

26 graden en ik heb alles open zodat t lekker door waait.

27 graden

Het is hier nu weer 25 graden, vanmiddag was het 26,5. Ben een beetje bang voor morgen