Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Het is 29 graden op mijn slaapkamer maar gelukkig ben ik goed voorbereid want ik heb gister een nieuwe ventilator gekocht en het is echt een pareltje. Wat een top ding! Voor als iemand geïnteresseerd is het is de Duux Whisper Fan. No spon dit, gewoon oprecht enthousiast haha.

1 like

Ik heb nog geen zomer meegemaakt in m’n nieuwe huis, maar ik kom er nu achter dat het verrassend koel blijft.
Ik heb geen thermometer maar t voelt best koud, zou bijna onder een dekentje gaan zitten.

1 like

Deze namiddag was het 23,8°C, maar best wel doenbaar.

Ik ben blij met het mindere weer voor de komende weer.

1 like

20,5 :heart_eyes: zo blij met dit appartement.

1 like

Woonkamer is nu 24,6

Gister 28 graden aangetikt. Blij dat we dit krot hebben verkocht.

1 like

Nog steeds 24,5. Ik krijg het maar niet voldoende afgekoeld.

Op dit moment 20.5 prima temperatuur maar ik ben bang voor volgende week met 37 graden :no_mouth:

23 graden nu. ‘s Morgens 22, maar ik vrees wel echt voor volgende week :see_no_evil:
Onze slaapkamers daarentegen zijn wel lekker koud gelukkig! Dus ‘s nachts gewoon nog slapen onder het (zomer)dekbed…

1 like

20 graden nu

22,5 nu in de woonkamer

26,5 :hot_face: terwijl we de hele dag álles dicht gehouden hebben :neutral_face:

Het is hier 25 graden binnen en ik lig op de bank met een dekentje over mijn blote benen. Ik snap mezelf soms niet…

1 like

28.4

Ben ik de winnaar nu?

Al de hele dag 23 graden, wel priem.

1 like

29 graden :sob:.

24 maar ervaar het niet als warm

Beneden 23, slaapkamer 28

24 graden, maar ik zit wel in een korte broek een hempje en daarover een dikke badjas. Heel erg warm voelt het niet hier.

1 like

Het is hier nu 28 graden, maar ik moet zeggen, het went wel. Voorheen had ik het met 25 graden al warm, nu vind ik alles boven de 28 pas echt warm.