Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Beneden 23 en boven 28 (direct onder het schuine dak). Vind t wel klote maar vooral lastig ivm baby

22.5 nu. Maar voelt niet als warm.

In mijn vorige huis was het zo 28 graden. Dus dit voelt echt als luxe.

  1. Vind ik prima te doen. Zie alleen op tegen komende week, durf te wedden dat het dan 30Ā° in mn huis is :sweat_smile:

23 graden. Zoveel verschil met ons vorig appartementje waar het nu ongetwijfeld 28/29 zou zijn #blessed

Max 23Ā°C, maar dat ga ik komende dagen niet kunnen houden.

29, denk dat we morgen de 30 wel zullen aantikken. Vind het vooral kut voor mijn kat, dat arme mollige ding.

25 graden

26,5. Maar de dag is nog jongā€¦

24.5.

24 graden maar ik vrees voor later vandaag en de komende dagen :worried:

edit: oh ik zie dat het na morgen wel weer mee lijkt te vallen qua temperaturen

24 - gister was het 26,5.

Gordijnen zijn dicht, deuren dicht, het raam zonder gordijn is professioneel afgeplakt met inpakpapier en een laken. Ben benieuwdā€¦

25 :sob: huis met tuin en serre (die 100 graden wordt) op het zuiden. Na 15 uur is de zon bij de buren dus koelt het weer wat af hoop ik

RT

Probeer een reddingsdeken, zoā€™n goud met zilverfolie! Houdt meer warmte buiten dan een laken

1 like

26,5. Maar vind het ietsje koeler aan voelen. Heb alle ramen en gordijnen potdicht, vanavond luchten.

32,5.

En ja, ik vraag me ook af hoe ik nog in leven ben.

2 likes

Ik ben echt bang voor wanneer ik thuis komā€¦

Ik word onderhand een beetje Gallisch van de ā€œtipā€ om alles goed dicht te houden, ook al is het goed bedoeld. Dat werkt gewoon niet in een niet geĆÆsoleerd appartement.

3 likes

Nee dit werkt bij ons niet. Tuurlijk, beter dan alle gordijnen open enzo, maar als het een paar dagen achter elkaar warm is dan helpt dat ook niks meer. Bovenste verdieping, plat dakā€¦ jep

1 like

Thanks! Geloof alleen niet dat mijn buren daar blij van worden :sweat_smile::see_no_evil: