Oke kut 26 nu… er hangt dus een (volgens mij) oude airco in mijn woonkamer die het volgens de huisbaas zou moeten doen. Misschien moet ik die toch maar eens gaan uitproberen
Het koelt echt nauwelijks af. Vanmiddag was het hier 30,5. Nu nog steeds 30 graden 
30 in de slaapkamer. Ben kapot, zoooo moe. Maar slapen wordt hem zo niet natuurlijk
24,6°C
25, buiten 29
Doe mij maar een toppertje en een breezer ananas voor deze tropennacht
Nog steeds 27,5. De warmte blijft echt hangen in ons appartement.
27 het is te doen.
Nu 26 graden. Ik kwam er eerder vanavond achter dat de freaking VERWARMING gewoon aanstond
wtf echt.
Heb nu lekker alle ramen open en vind het heel goed te doen. Het is buiten ook echt heerlijk nu.
Alsof er geen ijskoffie geserveerd word en ik de hele boel in de fik heb gestoken zo warm is het hier.
Huhhh hoe kan die aangeslagen zijn dan met dit weer?
23,1°C om half zes 's ochtends.
Boehoe, mijn appartement begint op te warmen.
28 graden. M’n huis koelt niet af 's nachts. Of ooit.
27,5 graden. 
Nu 24.5 is wat warmer dan gisteren. Maar we vonden gisteren belangrijker om even goed te luchten dan de kou binnen te houden.
Katten houden het gelukkig goed uit.
32.5 graden
ik smelt hier weg
29 graden. Huis uit 1910, bovenwoning met plat dak. Zit op de koelste plek in huis, in het praktisch donker. Voel me net een holbewoner (al vermoed ik dat het in het hol van zo’n holbewoner aanzienlijk koeler zal zijn geweest!).
22 zonder te luchten of gordijnen dicht te doen ofzo. Volgens mij komt door de hoge bomen rondom mijn huis. Dus plant allemaal bomen!
32 graden en ik smelt hier weg.
31 graden holy shit
ik ben dus ook aan het leren voor mn tentamen, maar dat is toch niet te doen in deze temperaturen? ik heb het idee dat alles wat ik lees en probeer op te slaan gewoon weer net zo hard wegzakt. en dan zit ik me nog af te vragen hoe gruwelijk ranzig het wel niet is als je dan straks in je tentamen moet maken in een zaal waar het 40 graden is, met naar zweet stinkende mensen om je heen en oooooh lord ik heb hier geen zin in.
hoe ga jij hiermee om?