Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Slaapkamers liggen in het souterrain! Nu echt geweldig, in de winter dus best koud…
Woonkamer heeft zonnescherm en verder alles hermetisch afgesloten (lees: alles wat omlaag kon omlaag gedaan) + de waaier aan.

3 likes

Daarnet was het 29.5 in de woonkamer. Boven inmiddels wel wat koeler denk ik. Hier liggen we met de ramen open en met een plantenspuit op bed. Dan is het best oke.

25.5 :pouting_cat:

Hier ook 25! Huis is vrij goed geïsoleerd want vanmiddag waan het 37 hier. En een thermometer in de auto gaf 65 graden aan achter de autoruit :joy_cat:

3 likes

Stond dit in de funda advertentie :joy:

5 likes

26c
Huilen dit, lig recht voor de ventilator haha.

Wij hebben nog een ouderwetse thermostaat, we zaten vandaag op de maximum temperatuur die we konden zien (31) dus geen idee hoe warm het op een gegeven moment was.

Na het openzetten van de ramen is het teruggezakt naar 28 graden, maar het voelt even warm. :weary: Ik ga extra vroeg de wekker zetten, zodat ik de boel nog open kan gooien voordat ik moet werken (7:30). Mijn vriend zal me vast dankbaar zijn, hij heeft nu nachtdienst en anders wordt overdag slapen ook echt niks. :roll_eyes:

25!

26,5, maar boven wel warmer

Boven 23, halleluja! :heart_eyes:

In een paar uurtjes van 32 naar 26! Woon wel vlakbij de kust, dus het is hier sowieso flink afgekoeld.

22.5 dus nu lig ik onder een dekentje op de bank

Het was net nog 23.5. Ik woon ook redelijk dicht bij de kust.

17 graden :astonished:

28 graden nog steeds, zelfs met deuren tegen elkaar open :frowning:

Van 28 naar 22,5

Nu nog steeds 32, ga kapot hier

Dit topic moet weer even omhoog voor de komende dag.

Vanmorgen 17,5 en nu alweer 24. Ben benieuwd of het vannacht weer zo gaat afkoelen. Na een tijdje gaat die warmte ook helemaal in de stenen zitten en dan is het afkoelen weer gedaan.

Hier ook alweer 25. Al is het de afgelopen weken überhaupt niet minder dan 23 geweest.

26 in de woonkamer maar het voelt niet zo warm, de zon schijnt enkel in de voormiddag echt binnen