Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Nu 26 graden. Ik kwam er eerder vanavond achter dat de freaking VERWARMING gewoon aanstond :cry: wtf echt.
Heb nu lekker alle ramen open en vind het heel goed te doen. Het is buiten ook echt heerlijk nu.

Alsof er geen ijskoffie geserveerd word en ik de hele boel in de fik heb gestoken zo warm is het hier.

7 likes

Huhhh hoe kan die aangeslagen zijn dan met dit weer?

23,1°C om half zes 's ochtends.
Boehoe, mijn appartement begint op te warmen.

28 graden. M’n huis koelt niet af 's nachts. Of ooit.

27,5 graden. :hot_face:

29,5 :pensive::pensive::pensive::pensive:

En mijn airco wordt later bezorgd dan de bedoeling was, zou gister komen maar komt morgen pas :’(

Nu 24.5 is wat warmer dan gisteren. Maar we vonden gisteren belangrijker om even goed te luchten dan de kou binnen te houden.
Katten houden het gelukkig goed uit.

32.5 graden :hot_face: ik smelt hier weg

28 graden en still counting. Gisteravond was het 32 graden in de woonkamer. Gelukkig is het in de slaapkamer een stuk koeler!

29 graden. Huis uit 1910, bovenwoning met plat dak. Zit op de koelste plek in huis, in het praktisch donker. Voel me net een holbewoner (al vermoed ik dat het in het hol van zo’n holbewoner aanzienlijk koeler zal zijn geweest!).

1 like

22 zonder te luchten of gordijnen dicht te doen ofzo. Volgens mij komt door de hoge bomen rondom mijn huis. Dus plant allemaal bomen!

3 likes

32 graden en ik smelt hier weg.

31 graden holy shit

ik ben dus ook aan het leren voor mn tentamen, maar dat is toch niet te doen in deze temperaturen? ik heb het idee dat alles wat ik lees en probeer op te slaan gewoon weer net zo hard wegzakt. en dan zit ik me nog af te vragen hoe gruwelijk ranzig het wel niet is als je dan straks in je tentamen moet maken in een zaal waar het 40 graden is, met naar zweet stinkende mensen om je heen en oooooh lord ik heb hier geen zin in.

hoe ga jij hiermee om?

  1. Kuthuis met kutenergielabel F. In de winter moet je je kookpitten aanzetten en zwaaien met ‘n handdoek om ‘t warm te krijgen, in de zomer ga je half dood.
    Blij dat we de toko verkocht hebben. :fu:

30 graden :hot_face:

Ooooh heerlijk oordoppen, dat doe ik ook altijd en ook zeker lekker in een hoek gaan zitten, het liefst zou ik nog oogkleppen opzetten en watten in neus doen zodat ik ook niks zie of ruik :grimacing: lekker sociaal :relaxed:

succes nog!!!

1 like

31.5 graden.

En het maakt geen flikker uit of ik alles dicht hou of open doe. Hoera voor oude huizen die niet geïsoleerd zijn.

Haha bij mij ook niet. Hoewel open wel echt beter is want dan waait er nog wat, met alles dicht stijgt de temperatuur nog meer. Maar het is inmiddels 32 graden in mn huis, ole.

1 like