Hoe koud/warm is het nu in je huis?

30+

Onder is het 27,5 en op mijn slaapkamer 25 denk ik. (Volgens mijn aquarium thermometer haha)

31,7 :disappointed_relieved:

35 graden :cry:

27,5

Het is vanavond wel minder warm dan gisterenavond (waar ik woon iig), misschien kun je nu wel gewoon open zeten.
De wekker ervoor zetten lijkt me ook de hel ja. Ik word “gelukkig” elke nacht even wakker.

Mijn wekker staat om 1 uur. Dan zou het 24°C moeten zijn en het is hier nu 25°C. Ik ga het toch op deze manier proberen. Ik weet niet of het me gaat lukken om 30 seconden op te staan straks.

1 like

26 :grimacing:

27 graden

31 graden in de woonkamer, 32,5 in de slaapkamer.
Wordt bijna boos van mensen die zitten te zeuren dat het 24 graden in huis is :sweat_smile: alsof de hele natie in strak geïsoleerde nieuwbouwwoning huist🤷

4 likes

32 graden op mijn slaapkamer :sob:

Sorry, 24 graden hier.

Goed geisoleerd en boven een winkel die de hele dag de airco vol aan heeft waardoor er geen warmte stijgt :smiley:

25.2
Ik hoop dat het nu gaat zakken. Ik heb ramen geopend om 01.10

Beneden 28 en doe daar boven maar 10 graden bovenop.

Nog steeds 24.5 :heart_eyes:

Pff. Vannacht speciaal opgestaan om raam te openen, maar temperatuur is amper 1°C gezakt.
Ik weet dat ik niet moet klagen met 24.5 maar toch. Boehoe.

32 graden boven, 34 graden beneden. Hiep hoi serre en tussenwoning. Baby naar ouders gebracht, kat naar vrienden, ik gun het niemand vandaag bij ons thuis te zijn

Wij wonen op 40 m2 en alles is gelijkvloers. Maar ik de woonkamer hebben we een airco neergezet en is het 21 graden. De airco kan het niet aan om alles te koelen dus alles hermetisch afgesloten. In de slaapkamer 1 deur verderop is het warmer binnen dan buiten. Dus ik gok zo’n 34 graden?
Vannacht maar op een luchtbed in de woonkamer slapen denk ik.

Hier 24.7 binnen, en ik vind het alsnog te warm. Maar ik realiseer me wel dat ik echt niets te klagen heb als ik andere berichten hierboven lees.

2 likes

Herkenbaar.
Mijn maximum was gisterenavond 25,8°C, denk ik.
En ik was zwaar teleurgesteld dat het vanmorgen nog steeds boven de 24°C was. Maar ik vind dat ik toch ook mag meeschrijven en klagen.
Ookal ben ik bij de gelukkigen. Ben ik me heel erg van bewust.

1 like