Hoe koud/warm is het nu in je huis?

28,5 en dat zal voorlopig nog niet minder worden…

30 beneden en boven varieert het van een graad of 37 tot 43 ofzo

30C en m’n wekker gaat om 5.15 dus moet zo echt gaan slapen :sweat_smile:

34,5 graden, echt top!!!11

Pfff 32 graden! En dan slaap ik dus al beneden, boven is 't nog warmer…

Wat vreselijk dat is toch echt niet te doen gewoon!

Het was de hele dag tussen de 24 en 26 graden, maar het is inmiddels opgelopen maar 28 en dat vind ik al niet te harden. Laat staan jullie 37 graden en meer, holy crap.
Ik ben nu al echt niet te genieten meer en boos op de wereld. Ik wil slapen in een vriezer.

3 likes

Het is hier om 01:30 nog 30 graden help

27 graden

28.6

Gisteren was het 25,5 graden binnen toen ik ging slapen. Alle ramen en deuren nog dicht, want buiten was het nog 32. Maar dat onweer om 3 uur was heerlijk. Binnen een half uur was het 22 graden en heb ik alle ramen en deuren weer open gedaan. Volgens mij hebben we dit alleen in Noord Holland gehad, maar het was echt engelenwater wat er naar beneden kwam.

1 like

29,5 :sweat_smile:

1 like

Het is nu 27 graden maar voelt koeler, thanks nieuwbouw isolatie :smiley:

2 likes

Heb het door dingen open te laten vannacht kunnen laten zakken tot 28 maar ik zit inmiddels weer op 30. :’)

Op een moment zijn je muren gewoon warm en krijg je het niet meer afgekoeld.

Klopt, wij wonen op de bovenste verdieping van een appartement met veel ramen. ik heb alles dichtgehouden en nu pas wordt het langsaam steeds warmer. Ik kan snachts ook niet meer luchten want alle muren en het balkon etc is dan nog warm dus werkt als een kachel.
Ook door de muren en het plafond heen wordt het steeds een halve graad warmer dus ik ben blij dat het morgen klaar is.
De hitte zal nog wel een week binnen blijven hangen verwacht ik.

In de keuken is het meer dan 30 graden en mn huisgenoot denkt dat het slim is om de deur naar het dakterras open te zetten? Daar koelt het niet van af hoor.

26,5

Lokaal woonkamerrecord verbroken. 32 graden

33,5… Van die mensen die goedbedoeld de tip geven om de boel dicht en donker te laten. Thanks, ik zal het tegen me energielabel F zeggen, Tiny.

5 likes