Ik wil het ook graag weten, maar nergens een thermometer hier…
Ik heb vorig jaar met die hitte speciaal voor dit topic een thermometer gekocht haha.
Dat overweeg ik ook, ik lees elke dag mee (geen idee waarom ik het zo interessant vind ).
Haha ik weet ook niet waarom ik het zo leuk vind. Bij de Action kan je een thermometer voor niet veel geld kopen in ieder geval
27.5 maar vind het nog te doen, zit op de bank met een dekentje en drink gewoon koffie dus of dat de werkelijke temperatuur is betwijfel ik, maar misschien ben ik gewoon aan dit weer gewend nu
Beneden is het 25,5, best goed uit te houden en ik mag echt niet klagen. Boven is het 29 graden en dat is best warm wanneer je fatsoenlijk wil slapen. We wonen in een relatief nieuw huis dat heel goed geïsoleerd is. Nadeel is dat de warmte helemaal in het huis gaat zitten en waarschijnlijk blijft het hier de komende tijd ook echt heet. Jeej, wat hou ik toch van de zomer
Ik heb ook allemaal buren die alles open hebben, maar er is in onze buurt alleen steen, geen groen. Kan me niet voorstellen hoe warm het daar binnen is.
Ja bij mij in de buurt staan ook echt overal ramen open. Terwijl het hetzelfde soort huizen zijn. En in mijn huis is het maar 24,5 nu? Misschien omdat het nu beetje waait, maar dan waait er wel 34 graden binnen…
33,5 op de thermometer in de keuken maar de zon schijnt nu volop op de voorkant van het huis en in de woonkamer is het voelbaar warmer… Dus ik gok 35?
Het zou hier stilaan moeten gaan afkoelen in ieder geval.
Edit: oh kut nie waar, de voorspellingen zijn weer aangepast. Nog tot 21u boven de 30 graden…
Buiten 39, binnen 27,5 maar mijn lijf begint er aan te wennen lijkt wel (al vind ik het nog steeds klote).
Als ik het in de woonkamer te heet vind ga ik even in de zon de was ophangen en dan is het vervolgens binnen weer heerlijk.
Toen ik net thuis kwam 26 graden binnen.
33,5 hier. Tot 30 was het nog wel te doen (raakte er ook een beetje aan gewend) maar dit is wel next level. Inmiddels is het buiten gezakt naar 33 dus ramen mogen open en bidden dat het een beetje gaat zakken hier.
Beneden 31.5 Is nog nooit zo warm geweest.
29😰 ik kan niet wachten op de afkoeling.
27.1 graden nu. Ik wacht op de afkoeling. Om 9 uur misschien?
Hier ook het gevecht verloren. 26,5 inmiddels, de airco staat keihard te draaien maar die kan het ook niet echt meer aan geloof ik.
26 graden. Hele dag deuren en ramen open gehad, wel de rolgordijnen dicht gehouden.
28, niet veranderd sinds gisteravond dus en dat valt me mee, was vandaag nog zo warm.
Het regent en waait nu hier dus heb alle mogelijke ramen en deuren open gezet en ben zelf in de tuin gaan zitten
Ik ga voor de 25 vandaag nog
Beneden 28, boven 33. Ramen en deuren nu open in de hoop dat het wat koeler wordt.