Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Het is hier nu 29,5 graden. Ik heb soms gewoon ook het idee dat mijn ventilator geeneens meer een bries afgeeft. Hij staat maar zinloos te draaien hier.

1 like

Die van mij staat ook heel hard warme lucht naar me te blazen. Maar goed, het is ook 31,5 binnen :smirk:

1 like

Ik had net even een glazen schaaltje met wat ijsblokjes voor de ventilator gezet en had het idee dat dat wel wat koeler was. Maar misschien zit het gewoon tussen mijn oren.
Ik moet zo even naar buiten om naar een winkel te gaan, maar zie er enorm tegenop. Zit binnen in een dunne katoenen kamerjas en kan het idee van aankleden niet aan :joy:

1 like

31 graden nu. Pff zo klaar mee.

Ongeveer net zo warm als buiten dus een graadje of 30 gok ik :sob:

34,5.
Volgens mij heb ik nu wel de maximale temperatuur bereikt. Kan me niet voorstellen dat het nog warmer kan worden in huis.

Is jullie kraanwater trouwens ook lauw?

28,5 graden!

Ik heb nu alles beneden opgezet en een ventilator voor de deur gezet om koude lucht naar binnen te halen.Maar de lucht is warm dus ik heb geen idee of het helpt.

Hoop dat het snel een beetje door gaat waaien.

Ja best wel. Ik kan niet eens echt koud douchen

Klinkt als een paradijs voor mij :sweat_smile:

Misschien kan kind bij jou/jullie slapen? Scheelt toch 2 graden en dat is gevoelsmatig een hoop op dit moment.

Ja, helaas wel :frowning: Bij mij op mijn werk is het wel ijskoud, dus na mijn werk vul ik nu daar mijn flesjes, haha.

1. Ik heb medelijden met iedereen die 30+ heeft. Was gister bij mijn ouders en die hadden 31, nou niet te doen vond ik het. Constante stroom van zweet. Oh en ik HAAT ook echt koken met dit weer.

Edit: 28 graden, niet punt 28 van een opsomming :yum:

3 likes

31,5 :sob:
slaap al dagen op het balkon

Jeetje wat heet! Ik hoop dat het snel afkoelt bij jou (en bij de rest ook natuurlijk). Mijn kraanwater is idd ook lauw. Ga zo maar wat in de koelkast leggen.
Ik heb hier nu alles open en nu is het 29 graden. Pfff :hot_face:

Op dit moment 27 en vind het al benauwd. Zo een poging doen tot slapen.

28 en all ramen die open kunnen zijn open en alle deuren maar de temperatuur blijft het zelfde. En nadeel van deze huurwoning is dat de warmte blijft hangen :hot_face:

1 like

Same hier, ook 28 graden en warmte blijft ook nog hangen…

2 likes

Vanmiddag nog 30,5 maar het is nu al gezakt naar 26!

Nu 28 in de woonkamer/keuken maar gelukkig hebben we airco op de slaapkamer… dus daar denk ik rond de 21.

25,5! Het is binnen beter afgekoeld vannacht dan de afgelopen nachten, feestje waard.

27.5 en alles staat open.