Ik wil wel, waar woon je?
43
ok gevoelstemperatuur dan, 28 gr
30,5 op alle kamers
Heb het gevoel dat ik wegsmelt
27.5 en dat voelt echt als heeeerlijk koel ineens hahah
26 graden
35 graden, ik word helemaal gek. de mobiele âaircoâ die ik heb besteld en aan t voeteneind van mn bed heb gezet doet ook vrij weinig
Elke dag een graadje omhoog, nu 26. En hier in het noorden voorspellen ze totvolgende week donderdag nog elke keer 25 graden 
Ik overweeg om de hond buiten in de tuin te laten slapen maar ben bang dat ie alles bij elkaar blaft
26 graden. Het huis is ook niet meer koel te krijgen.
Verdomme nĂș alweer 30 graden binnen!!! 
Dit klinkt voor mij echt hemels. 30 is het nu maar gisteren was het 32 einde van de dag. Cant handle.
Woonkamer is nu ook 27.5 
Gelukkig afgekoeld vannacht van 29 naar 26,5 graden :). Straks wel werken in de zorg in de bloedhitte. Zin in!!!
Het is hier nu 29,5 graden. Ik heb soms gewoon ook het idee dat mijn ventilator geeneens meer een bries afgeeft. Hij staat maar zinloos te draaien hier.
Die van mij staat ook heel hard warme lucht naar me te blazen. Maar goed, het is ook 31,5 binnen 
Ik had net even een glazen schaaltje met wat ijsblokjes voor de ventilator gezet en had het idee dat dat wel wat koeler was. Maar misschien zit het gewoon tussen mijn oren.
Ik moet zo even naar buiten om naar een winkel te gaan, maar zie er enorm tegenop. Zit binnen in een dunne katoenen kamerjas en kan het idee van aankleden niet aan 
31 graden nu. Pff zo klaar mee.
Ongeveer net zo warm als buiten dus een graadje of 30 gok ik 
34,5.
Volgens mij heb ik nu wel de maximale temperatuur bereikt. Kan me niet voorstellen dat het nog warmer kan worden in huis.
Is jullie kraanwater trouwens ook lauw?
28,5 graden!
Ik heb nu alles beneden opgezet en een ventilator voor de deur gezet om koude lucht naar binnen te halen.Maar de lucht is warm dus ik heb geen idee of het helpt.
Hoop dat het snel een beetje door gaat waaien.
Ja best wel. Ik kan niet eens echt koud douchen