31
20 graden waar ik zit te werken. Maar dat is eigenlijk net te koud. Dus ik heb een trui aan, en ga regelmatig even naar buiten om een beetje op te warmen.
Een trui, wat is dat ook alweer?
31 graden op het kantoor waar ik nu werk. Ik vind het wel best en vertrek lekker naar mijn huis waar het als het goed is ~ 25 graden is.
Het is in de woonkamer 28 graden, op de eerste verdieping 30 en op zolder (waar ik slaap) 33. Echt vreselijk vind ik deze temperaturen.
29 graden hele huis. Was niet te doen met thuiswerken vandaag…
Wij hebben dus een koel huis en ook een bed over, met 23 graden.
Heb al aangeboden aan vriendinnen dat ze komen logeren, (Bij sommige ook een temp boven de 30)
Niemand heeft interesse
Ik wil wel, waar woon je?
43
ok gevoelstemperatuur dan, 28 gr
30,5 op alle kamers
Heb het gevoel dat ik wegsmelt
27.5 en dat voelt echt als heeeerlijk koel ineens hahah
26 graden
35 graden, ik word helemaal gek. de mobiele “airco” die ik heb besteld en aan t voeteneind van mn bed heb gezet doet ook vrij weinig
Elke dag een graadje omhoog, nu 26. En hier in het noorden voorspellen ze totvolgende week donderdag nog elke keer 25 graden
Ik overweeg om de hond buiten in de tuin te laten slapen maar ben bang dat ie alles bij elkaar blaft
26 graden. Het huis is ook niet meer koel te krijgen.
Hier is het 26,3 graden, ik zit met alles inclusief de voordeur wagenwijd open om het nog een beetje te laten afkoelen. Gister lukte het tot 25,7 maar was het einde dag toch weer boven de 27 graden.
Boven is het volgens de babyfoon 28 graden
Verdomme nú alweer 30 graden binnen!!!
Dit klinkt voor mij echt hemels. 30 is het nu maar gisteren was het 32 einde van de dag. Cant handle.
Woonkamer is nu ook 27.5
Gelukkig afgekoeld vannacht van 29 naar 26,5 graden :). Straks wel werken in de zorg in de bloedhitte. Zin in!!!