Hoe koud/warm is het nu in je huis?

17 graden precies goed als ik ga sporten. Nu gaat de kachel aan op 20 graden.

16, de cv ketel is weer eens kapot. Al zolang gezeik met dit ding. Paar maanden terug was er weer een monteur geweest en toen dacht ik echt dat hij het gefixt had, ging maanden goed. Maar nu net nu het zo koud is, heeft hij natuurlijk weer continu storing.

Ik vrees dus dat we een nieuwe cv ketel moeten omdat hij blijkbaar niet gemaakt kan worden. Maar dat is zo duur :pensive:.

Nou, de zon schijnt een beetje en het is hierbinnen nu 26 graden. 🄲 Gelukkig is het nu alleen in de woonkamer zo heet.

Wij zijn eind vorig jaar verhuisd naar dit huis, dus erg benieuwd naar de zomer. Dat het nu al zo warm is, komt omdat ons huis op het zuiden zit en we ruim acht meter aan ramen hebben.

18 graden nu. Ben benieuwd hoe dat van de zomer is, want woonde hier niet vorig jaar. Van de winter was het niet heel koud, dus hopelijk in de zomer ook niet heel heet.

Wij hebben in januari een airco laten plaatsen! Nu al zo’n zin in de eerste hittegolf :joy: (normaal hekel aan). Heel benieuwd hoe koel hij het gaat krijgen!

1 like

21,5 alweer…

Het is nu gewoon PRECIES goed. Ik wordt hier intens gelukkig van. Als het komende 5/6 maanden nou gewoon zo is als nu…

5 likes

Bij mij nu 21. Ik zie echt op tegen de zomer, heb een zolderwoning op de derde verdieping en de hele dag staat de zon op mn huis, het wordt hier 40 graden denk ik (Y)

Same here :hot_face::cry:

1 like

Oef sterkte! Ik heb jaren op een zolder geslapen.

Nu je dit zegt: ik zit wel op de eerste - en bovenste - verdieping, direct onder het platte dak (geen zolder officieel). Dus ik ben hier heel benieuwd hoe het gaat zijn.

1 like

23 graden :upside_down_face:

Nieuw huis en hij geeft 24 graden aan maar ik vind het echt meevallen, dus vraag me af hoe accuraat hij is.

24 graden :thumbsup: dit wordt leuk in de zomer

1 like

Haha bij ons was het laatst ook al 26 graden in de kamer. Ik denk maar zo, veel heter dan in de flat waar we voorheen zaten kan het ook niet zijn (hoop ik). :laughing:

1 like

19 graden :grin:

24 :cry:

21 graden, soms te fris voor alleen mijn zomerjurkje

1 like

26.5 here we go again😭

22 geraden en benauwd met de :sunny: op het raam schijnend

1 like

27 graden, gelukkig volgende week verhuizen :upside_down_face:

1 like