Ja we hebben mobiele airco’s maar vind dat toch niet hetzelfde als een vaste airco. Maken zo’n herrie en dan moet je je raam zo open enz
Jaaaa duh
Het is nu 24 en ik denk niet dat het nog lager wordt
Vandaag is echt de plakdag.
Wij hebben deze gekocht: Bestron AAC7000 mobiele airconditioner wit - Office Centre: altijd een goed idee
Hij maakt wel lawaai, maar hij doet z’n werk prima! Vorig jaar werd het 32 graden in de slaapkamer en met de airco aan konden we het 22 krijgen, de kamer is 15m2. 's Nachts zette ik hem uit, want dan vond ik het teveel geluid, maar het was in ieder geval lekker om te gaan slapen in een koude kamer. Ik heb verder geen idee wat het qua energie doet, maar we hebben zonnepanelen op het dak, dus onze energierekening is gelukkig ook te overzien.
24 graden. We laten een airco installeren maar zitten nu in de periode waarin er bezwaar gemaakt kan worden, dus hopelijk zit hij er halverwege de zomer op
Woonkamer (+ rest van het huis ong) 21.5
Computerkamer 24.1
Waar kan er dan bezwaar tegen worden gemaakt, dat er zo’n unit aan de zijkant van je huis wordt bevestigd?
Ja moesten er een vergunning voor aanvragen. Denk dat mensen indd bezwaar kunnen maken over die unit en misschien geluid? Al is het geluid gewoon binnen de normen en komt de unit op onze uitbouw. Zal wel goedkomen
5000 graden, pak 'm beet.
( 28,5 )
- Net oke om in jurkje te zitten. Al heb ik wel koude voeten. Slaapkamer helaas warmer en daar heb ik juist graag een koelkast😭
Er hangen in huis sinds kort een paar verschillende temperatuurmeters:
Beneden: 23
Slaapkamer: 26
Kantoor 26,5
22 graden
24,5 mweh
22 gr, maar op de zolder 27 gr. Was ophangen doen we dus snachts (de zolder is het washok).
22,5.
Eergisteren wilden we onze airco’s voor het eerst aan doen. Die zijn vorig jaar mei geïnstalleerd maar verkeerde buitenunit bla bla. Uiteindelijk was alles klaar in oktober. De hele zomer hebben we het dus warm gehad.
Doen ze het nu niet. verdorie. Altijd gezeik.
Het is flink wat koeler geworden en meteen de ramen opengezet dus nu is het 15 graden
Mocht ook wel een keer want vannacht bleef die warmte maar hangen.
Ik heb het idee dat airco’s altijd kapot zijn of gaan als je ze het hardste nodig hebt.
Te warm
Het was 22 graden benenden, maar boven beduidend warmer. Vanochtend boven alles tegen elkaar open kunnen zetten. Dus nu iets aangenamer.