Wij hebben in ons dorp/stad zo’n verzamelgebouw met openbare ruimte waar je kunt werken, of in een hotel lobby, maar weet niet of dat nu met corona ook toegankelijk is. Heb ik wel eens gedaan met de hittegolf 2 jaar geleden. Lekker in de airco en een tosti bestellen enzo.
Goed idee! Thanks
Hier ook 25 maar deze week vind ik het echt beter te doen dan vorige week, omdat het 's nachts nog best wel afkoelt.
Ja het blijft niet zo hangen! Vind het echt top deze week.
Woonkamer nog steeds rond de 22. 
Computerkamer wel inmiddels 26.
Nu 17 graden 

Voordeel van een kleine woning is dat het dan snel overal weer koeler is in huis. Love it.
25,5. Ik had gehoopt dat het vandaag iets zou afkoelen maar helaas.
Heerlijk frisse dag hier. 20°C buiten, binnen iets warmer.
32 graden
krijg echt een beetje hoofdpijn van de warmte nu, niet heel handig met thuiswerken
26
. Ik word er ook zo loom van joh
computerkamer 26
woonkamer 23
Ik kom net thuis en het is 27 graden😭 Op kantoor was het zo fijn door de airco.
21 graden!
Hoe doe je dit:joy:
Mijn woonkamer krijgt geen directe zon en alles potdicht. En in de ochtend/nacht (ben een bizar slechte slaper dus ik ben vaak om 06:00 wakker) alles even open.
Beneden gelukkig nog 22 graden. Ben benieuwd komende dagen als het zo warm wordt buiten.
28 graden
Het warmt bij mij erg snel op, maar trekt ook redelijk snel weer weg. Het was om 16 uur (zodra de zon van m’n woonkamer af is) alweer 24 terwijl het rond lunch 25 was
Voordelen van een slecht geïsoleerd huis 
Ik vind isolatie sowieso echt overrated. Als de warmte eenmaal binnen is dan krijg je het er met geen mogelijkheid meer uit. Nieuwbouwprojecten adverteren heel vaak met ‘isolatie isolatie isolatie!!!’ en ik denk dan alleen maar, nee bedankt.