Ok ik dacht al dat ik abnormaal was met mijn 22,5 graden. Heb gisteren ook te veel alles opengezet, verdorie Heb wel een airco dus misschien die toch maar eens tevoorschijn toveren. Echt benauwd weer dit.
Jaloers hierop. Hier staat de zon op 3 van de 4 ramen, dus hier moet alles helaas nog dichtblijven.
Hier is het 27 of zo. Denk dat het met 35 graden hier binnen gewoon 40 gaat zijn.
Sterkte, ik ken het. Ben in warme periodes vaak best sip en voel dan pas als ik buiten kom of een koude douche heb genomen dat ik gewoon weer langzaam gestoofd was. Ventilator is mijn vriend maar blijft gewoon kut om niet te kunnen functioneren in je huis.
Ja, ik sliep hiervoor op een zolder, maar dan kon ik nog naar beneden ontsnappen. Nu dus niet. Plus dat ik het ook heel zielig voor de katten vind. Overweeg alleen al voor die twee een mobiele airco aan te schaffen.
Bedankt voor de tip! Ik heb hem ook besteld, komt vandaag al binnen.
26,5 (11.30)
Enorm verleidelijk om naar mijn ouders te gaan die wel een airco hebben, maar weet dat als vriend en ik dat gewend zijn, we niet meer thuis gaan slapen vannacht
Woonkamer 23 graden, computerkamer 24. Vandaag weinig verschil. Wel echt verrot geslapen vannacht door de warmte in huis.
27.4
Jaaa gisteravond van 26 naar 24 en nu 22! Heerlijk
Ik heb daarstraks alles opengegooid en begon vanmorgen met 26 en zit nu op 23.5
Beneden nu 23,5
21,5 echt perfect!
21 graden.
Jaa ik heb het gisteren en vannacht eindelijk tot 23 graden af kunnen laten koelen dus heerlijk geslapen! Nu even een plan bedenken voor de hitte komende week. Gister alles opgeruimd en schoongemaakt dat scheelt.
Ja hier ook want het is nu 26 geworden . Gelukkig trekt de zon zo weg van de ramen zodat het niet verder opwarmt.
Vanochtend toen ik wakker werd 25 en alles opgexey toen werd het 23 graden.
Ben 8 uur de deur uit gegaan en half 1 thuis en hoppa 27 graden . het is bij mij standaard 2 graden warmer binnen
27
Beneden: 25
Eerste verdieping: 27
Zolder (waar ik slaap): 29
22,5! Niet ontevreden
23,9°C en ik vind het nog wel ok.
Over een uurtje komt er een vertegenwoordiger om een vaste airco te plaatsen zonder buiten unit.
Iemand ervaring mee?
Je vindt er genoeg info en verkoopwebsites van, maar heel weinig info van gebruikers. Dus ik vraag me af of het niet zo’n marketingproduct is. Ook raar dat toch nog zoveel mensen een airco met buitenunit plaatsen, terwijl dit mooier en compacter is.
Edit:
Verkoper was meteen heel duidelijk dat systemen zonder buiten unit niet zo goed waren en ze werden ook amper geplaatst.
Dus ik krijg offerte voor systeem met buitenunit en een kastje van 4-500 euro erbij om het minder lelijk te maken.