Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Mijn woonkamer krijgt geen directe zon en alles potdicht. En in de ochtend/nacht (ben een bizar slechte slaper dus ik ben vaak om 06:00 wakker) alles even open.

1 like

Beneden gelukkig nog 22 graden. Ben benieuwd komende dagen als het zo warm wordt buiten.

1 like

27 graden, heb net in mn ondergoed staan koken
Ik ga helemaal slecht

28 graden

Het warmt bij mij erg snel op, maar trekt ook redelijk snel weer weg. Het was om 16 uur (zodra de zon van m’n woonkamer af is) alweer 24 terwijl het rond lunch 25 was
Voordelen van een slecht geïsoleerd huis :two_hearts:

1 like

Ik vind isolatie sowieso echt overrated. Als de warmte eenmaal binnen is dan krijg je het er met geen mogelijkheid meer uit. Nieuwbouwprojecten adverteren heel vaak met ‘isolatie isolatie isolatie!!!’ en ik denk dan alleen maar, nee bedankt.

1 like

Ja ben ik het mee eens, als ik ook kijk naar het huis van m’n ouders en hoe lang die warmte erin blijft… echt niet te doen. heb ik veel liever dit en misschien wat extra stoken in de wintermaanden

2 likes

22,5 in de huiskamer

25,5 in de woonkamer. Huilie

Het is nu in de woonkamer 23,5 dat gaat nog omhoog op de donderdag :hot_face:

Ondanks de pollen toch maar even de ramen open want ik kon nie meer. Nu 21 graden.

Was 23 graden toen ik thuis kwam. Zonnescherm moet na een jaar al gerepareerd worden en mag nu niet gebruikt worden :sob:

22,5

Gisteravond 28, nu 23

23 en ik heb het koud in mijn jurkje. Heb speciaal de hygrometer erbij gepakt want ik dacht dat het wel onder de 20 moest zijn haha.

Toen ik weg ging: 23.5 graden. Buiten is het 18, bewolkt en met een windje dus ik heb alle ramen opengezet om het door te laten luchten. Toen ik weer thuis kwam: 24.5 graden.

Ik geef het op 🥲

22, best prima!

Op dit moment 20.5, heb al sinds 0600 beneden alles open staan. Dus ben benieuwd vanmiddag.

Een (debiele) constructie gemaakt tegen direct zonlicht beneden.

12 likes

23 graden beneden en dat blijft hopelijk ook wel ff zo

27 :weary::weary:. Vanaf dat de zon opkomt wordt het al warm in huis en door de isolatie trekt het ook niet weg. In de winter heerlijk want ik hoef eigenlijk zelden de verwarming aan maar nu is het echt niet te doen zo heet.