Zelf geen ervaring mee, maar het klinkt wel interessant! Hoe wordt de warme lucht dan weggevoerd bij zo’n airco zonder buitenunit?
Door gaten in de muur. Binnen hangt de unit met koelsysteem, maar er is nog steeds aan en afvoer nodig van buiten. Dus gaten in de muur.
Ik woon in een buurt met heel veel appartementen (30 gebouwen) en ik zie nergens die gaten. Dus niemand heeft het hier.
Edit: Vergeet het airco zonder buiten unit verhaal. Blijkbaar geen goed systeem. Ik krijg offerte voor airco met buiten unit.
30,5🌞 voel me altijd een beetje dakloos op deze hete dagen want kan dan niet binnen functioneren en heb ook geen kantoor optie ofzo. Hoe kut moet het wel niet zijn als je echt dakloos bent, verschrikkelijk.
Maargoed ik zit dus maar weer op een bankje buiten. Bij de eerstvolgende hittegolf ga ik maar bij mijn ouders zitten denk ik als dat kan.
24,5 en echt prima vol te houden🙏🏻 Slaapkamer en kantoor zijn zelfs wat koeler nog.
Had echt verwacht dat dit appartement een grillpan zou worden dus het valt me heel erg mee.
Wij hebben in ons dorp/stad zo’n verzamelgebouw met openbare ruimte waar je kunt werken, of in een hotel lobby, maar weet niet of dat nu met corona ook toegankelijk is. Heb ik wel eens gedaan met de hittegolf 2 jaar geleden. Lekker in de airco en een tosti bestellen enzo.
Goed idee! Thanks
Hier ook 25 maar deze week vind ik het echt beter te doen dan vorige week, omdat het 's nachts nog best wel afkoelt.
Ja het blijft niet zo hangen! Vind het echt top deze week.
Woonkamer nog steeds rond de 22.
Computerkamer wel inmiddels 26.
Nu 17 graden Voordeel van een kleine woning is dat het dan snel overal weer koeler is in huis. Love it.
25,5. Ik had gehoopt dat het vandaag iets zou afkoelen maar helaas.
Heerlijk frisse dag hier. 20°C buiten, binnen iets warmer.
32 graden krijg echt een beetje hoofdpijn van de warmte nu, niet heel handig met thuiswerken
26 . Ik word er ook zo loom van joh
computerkamer 26
woonkamer 23
Ik kom net thuis en het is 27 graden😭 Op kantoor was het zo fijn door de airco.
21 graden!
Hoe doe je dit:joy: