25… alles maar ff open gezet
7 miljoen miljard, en alles open zetten heeft geen zin want het is buiten 6 miljoen miljard.
Dit wordt echt een kut nacht
Ik begrijp oprecht niet hoe dit mogelijk is. Wat een mazzel heb je.
27 in de slaapkamer, met twee ventilatoren en een open raam. Zin om weer naakt op mijn balkon te slapen, want slapen lukt niet.
27 Stom plat dak. Heb nu wel alles tegen elkaar open (Als ik toch vroeg wakker ben) dus hopelijk krijg ik het nog naar 26, maar ben er bang voor. Vind het vooral voor mijn katten zo sneu als het zo warm is.
Beneden was het vanochtend 24,5. Het staat al een uur open en het is gedaald tot… tromgeroffel… 24 graden!
- Het is nog geen 7 uur en heb het nu al warm
21.8.
Met buiten in de schaduw al 26.4.
23.7°C dat vind ik geen goed begin van de dag.
26, en ben nu bezig om handdoeken en beddengoed tegen de ramen te plakken omdat de zon nu al vol op de ramen schijnt
Gisteren bleef het 23 graden en ik was al helemaal blij. Nu staat de teller al op 24 en de dag moet nog beginnen…
De voorzijde is op het zuiden dus de zon staat er de straks op zijn hoogtepunt op tot hij onder gaat.
Mijn thuiswerkplek is ook voor .
22 graden, ben zo blij dat we verhuisd zijn want in ons oude (veel te goed geïsoleerde huis) zou het nog steeds 29 graden zijn binnen.
Vind dat mensen bij wie het in huis onder de 23 graden ofzo is echt niet hier mogen posten (grapje) (of toch niet)
Hier nu 26. Heb mn raam eindelijk afgeplakt (had ik eerder moeten doen). Maar nu is het bewolkt dus het is wel te doen.
maar echt!!
Nog geen 10:00 uur en nu al 28 graden, enige voordeel is dat de zon (nog) niet schijnt, dus misschien valt 't mee vandaag.
Mee eens
En iedereen die drie weken geleden niet kon wáchten tot het eindelijk zomer zou worden want het was echt beláchelijk dat we in mei nog lange mouwen aan moesten (are you happy now!!!
)
Ahhhh nee ik hou wel van dit weer hoor maar niet binnen.
Dus ik ben alsnog wel blij ja.
24 graden beneden en boven stuk warmer, is sinds gister na dat ik thuis kwam niet meer afgekoeld. Tijdens deze dagen denk ik waarom moest ik ook al weer zo veel mogelijk isoleren. Liefst ga ik op de stenenvloer beneden liggen, ligt alleen niet zo comfortabel.
25.5 beneden, maar ik ga naar beneden om af te koelen en het temperatuurverschil voelt enorm groot dus ik vrees dat het boven in mijn werkkamer tegen de 28 is (onder een schuin dak, niet goed te ventileren).
Zal ik nooit roepen, want ik verafschuw de zomer met verve.